Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Willea skrev 2007-04-04 12:58:39 följande:
    Minimalla - jag har inte heller kommit in på Stellas på några dagar, kommer bara till en Googlesida och även när jag där trycker på stellas.se så blir det bara fel. Hoppas det rättar till sig snart (även om jag inte ska handla mer denna månaden , så tycker jag om att "planera shopping" och Stellas verkar ha mycket fint )
    Men är det inte www.stellas.nu ni menar??? Fundersam
  • Tjejtrazan

Nu blir jag faktiskt osäker på vilken stellas det var som claudia rekommenderade i första läget....hihi....så lyssna inte på mig Flört

• Tjejtrazan
    kanskesnart skrev 2007-04-04 14:17:10 följande:
    Evenstar: Den blev jättefin!Bark: Oj, vad duktig hon ärJag behöver lite råd.. Gjorde en ny, väldigt enkel, LO igår, men den känns inte bra Tycker rubriken ser konstig i förhållande till resten. Vad tycker ni? Ska jag ändra den?
    Nja jag håller inte med föregående "talare", jag tycker inte du ska skriva i vänstra hörnet, blir nog lite stökigt då i mina ögon iaf - men smaken är ju som tur olika ibland Cool
  • Tjejtrazan

Kanskesnart: Jag kanske liftar den eftersom jag har det papperet med...och det vart ju stilrent fast du har 3 foton med *super*

• Tjejtrazan

Och jag tar tillbaka allt prat om .nu för det var ju stellas.se jag menade....hehe...tur att den är uppe igen för jag har också hittat massa fint där!!!

• Tjejtrazan
    claudia79 skrev 2007-04-05 04:06:09 följande:
    Hallojs! Nu har jag vaknat Somnade som en STOCK när jag natta Whilliam igår vid sisådär kvart i åtta haha (egentligen skulle jag gått på personalfest dessutom, men jag skulle nog inte varit så trevlig som ni förstår hihi)Tack för alla tips om fotoskrivare!Summan av kardemumman är att vi får helt enkelt åka till Onoff idag, märker jag och köpa en Canon(helst)..Här är ett litet scrap från mig denna veckan än så länge Ett block till utbildningen jag går just nu..Risa och rosa gärnaJättefina LO:s ni lagt upp under dagen! SÅ kul att få ta del här i träsket av alla inspirerande, begåvade människor
    Men lilla gumman, var uppe "miss i nassen" sådär
    Vad fint du gjort!!!!!!!!!! Superhärliga färger (vad är det randiga för papper?) och herregud vilken doodling och andra fina detaljer...så bara  från mig!
    Sosofofie skrev 2007-04-05 07:54:44 följande:
    Skrivaren var snäll mot mig igår ändå och spottade ut den sista bilden jag behövde för dop dubbeln. Så här blev det;       Det enda jag är riktigt missnöjd med är "namskylten" på vänster lo. Men men, den sitter som sten så den får väl sitta då... Ris o ros - gärna!!!   
    Vad fint du gjort!!!!!!! Kul att få med så många foton från dopet, det är ju såååå svårt att välja ut. Ett litet tips från mig är att jobba mer med fotomattor för att framhäva korten, precis som du gjort bakom kortet på sida 1

Nähä nu ska jag och lilltjejtrazan bege oss mot den kungliga huvudstaden!!!!!!!!!!!!!!
    Stor kram till er alla och glad påsk!!! Hoppas påskharen hittar hem till er alla
  • Tjejtrazan

kanskesnart: Wow vilken supersnygg LO!!!!!!!! Allt är wow med den!!! Säger som Annika: den ska du vara heltstolt över

• Tjejtrazan
    2xA skrev 2007-04-10 20:56:58 följande:
    Tack för alla grattisar
    Här kommer ett sent grattis från mig!!!!!!! Det blev inte den 21:a hörde jag, men jag hoppas allt gått bra och att ni mår bra!!!
  • Tjejtrazan
    Sol30 skrev 2007-04-10 21:11:14 följande:
    Superfina lo:s alla lagt upp idag! Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!
    Vaddå scrap-homeparty??? Har jag missat nåt??? Finns det?? Penga mun
  • Tjejtrazan
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:15:16 följande:
    Snälla lite texthjälp pliiiiis "Du är varmare än solen, vackrare än blommorna och .... än havet". Större? skönare? Nåt annat? Tänkte skicka in till en tävling senast idag så det är bråååådis
    Kanske något åt "oändligare" än havet...fast jag vet inte om det är ett ord egentligen, heter kanske "mer oändlig"...hhmmm...men du förstår kanske vad jag menar!?
  • Tjejtrazan
    Bark skrev 2007-04-10 21:19:07 följande:
    Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:13:41 följande: Sol30 skrev 2007-04-10 21:11:14 följande: Superfina lo:s alla lagt upp idag! Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!Vaddå scrap-homeparty??? Har jag missat nåt??? Finns det?? Coursell undrade ifall någon var intresserad!! Mamma till Jasmine & Timmie
    Åh herregud, var var var Coursell??? Penga munFlört
  • Tjejtrazan
    Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:20:25 följande:
    Bark skrev 2007-04-10 21:19:07 följande: Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:13:41 följande: Sol30 skrev 2007-04-10 21:11:14 följande: Superfina lo:s alla lagt upp idag! Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!Vaddå scrap-homeparty??? Har jag missat nåt??? Finns det?? Coursell undrade ifall någon var intresserad!! Mamma till Jasmine & TimmieÅh herregud, var var var Coursell???
    Oj du hade hunnit att skriva, men gud så spännande det låter. Vore säkert en succé...var bor denna eventuella startare??? eller blir det rikstäckande isf
  • Tjejtrazan
    Coursell skrev 2007-04-10 21:21:35 följande:
    Vill du gå på party ?
    Jag vill köpa scrapsaker live Penga mun, finns inget här i Småland Gråter
  • Tjejtrazan
    Marajjah skrev 2007-04-10 21:30:24 följande:
    Tjejtrazan skrev 2007-04-10 21:22:40 följande:Jag vill köpa scrapsaker live , finns inget här i SmålandJodå, det gör det visst! Åk till Växjö! Tiimari har en massa. Å jag är på ett scrapparty i småland, om det är i närheten av där jag bor.
    Tack för tipset!!!! Det är en bit att åka men då vet jag om vi är i krokarna
    Jag är också "på" ett scrapparty om det är i närheten!!
  • Tjejtrazan
    Blommig skrev 2007-04-12 09:35:16 följande:
    Jag var bara tvungen testa googla mitt namn jag också Annelie är riktigt underhållandeAnnelie är irriteradAnnelie är på väg tillbaka till livetAnnelie är paktens ledareAnnelie är en öppen, klarsynt och ärlig kvinna som gör intryck på mångaAnnelie är nyfiken och orädd.Annelie är en rutmönstrad western influerad bekväm skjorta i 100% bomullAnnelie är mycket spännandeAnnelie är elitfridykare*hihi*

Snyggt namn Flört, dock har jag en annan stavning och det blev såhär:

Anneli är rädd för hårstrån
    Anneli är sköterskan helt utan gränser
    Anneli är utbildad kognitionsvetare
    Anneli är årets mottagare av Utmärkelsen Florence Nightingale
    Anneli är ett problembarn

Hmmm ingen snygging eller liknande här inte *ler*

• Tjejtrazan

Gud så mkt fint ni lagt upp tjejer!!! Det är sååååå många superfina och mitt minne räcker inte till att kommentera er var för sig - men jag har bara sett massa fint så  till er alla!!!!

• Tjejtrazan

Ni har gjort såååå mkt fint tjejer, både LO:s, askar och allt var det är!!!  som vanligt härifrån!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket