Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kilar in och vill bara TACKA alla goa som skrivit så snälla hälsningar i min gb under den sista veckan - det värmer!  (har alldeles missat det, stiltje och storm på samma gång i min lilla hjärna Generad)

Cia - nääääääääää, vilken TUR!!! Jag har äntligen fått min faktura - anmälan hade tydligen inte kommit fram någon av de 5 ggr jag faxat in den.... jag har således inte vågat boka nån resa än, men jag är rätt säker på att jag faktiskt tar tåget.... kan vara ganska skönt att bara sitta och "tåga" för ovanlighetens skull Måste boka en extra natt också....

DianaJ - oooooh, vad skoj med ännu en bok!! Ja jag ska ha alla Ali-böcker Men man kan ju börja med den första

Nu ska jag utfodra Gnäll och Pip AB här! Flört

• Blue Vapor

Jag hade en snajsig scraphörna på G, men då uppenbarade sig det faktum att våra väggar är av mariekex - så jag vågar inte sätta upp en enda hylla här inne... *blänger argt* Ska ta ett snack med några grannar och se vad de säger om just DEN väggen.... man kanske ska våga försöka ändå.

Jag har det mesta av alla band i ikeas braiga glasburkar! Har försökt ha dem lite efter färg, men då borde jag köpa fler än de... åtta*host* som jag redan har Hemlis Fast jag är så lat, så jag har inte fyllt hälften av dem än... de banden ligger och slåss i en stor låda istället

• Blue Vapor

Cheri -

ÖB? Jår kidding?? Man kanske borde ta sig en svängggg....

Hm, jag har sett bild NÅNSTANS på liksom en.... en... ja som en typ hattask liksom, en rund ganska hög ask med lock! Och dääär, där, där hade de gjort en massa hål och öljettat hålen och sen hävt i alla banden och så dragit ut ena änden i hålet.... ja i alla då... olika band Och de större hålen för bredare band var såklart inte öljettade, utan var bara vanligt runda och med färgad kant.

• Blue Vapor

Orkar inte läsa bakåt... håller på att bli sjuk här...

ÄNTLIGEN får man gratta Mammsy och Annika officiellt! Ni är SÅÅÅ duktiga tjejer!!!

Tänkte bara säga också att jag håller på att få fart på min blogg igen efter svackan... självklart håller jag då på att bli ordentligt sjuk, meeeeeeen... ska försöka hålla takten ändå

• Blue Vapor

Mizty - åh, ammen det var ju inte så blodigt!! Jag har tänkt länge att kanske skaffa en riktig fotoskrivare..... blir liksom aldrig av... Tack för tipset!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket