Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ehum..... jag är ju lite omständig av mig......

...ehm... så nu har jag gått och blivit DT-medlem på Format Japp, en irl-butik i GÖTEBORG *fniss* Där är jag ju som Stockholmare så himla ofta *skratt* Men det ska bli skitkul, och jag är sååååååååååå smickrad över att ha blivit tillfrågad! Och att bli lek-kollega till Mammsy är ju inte kattskit inte!

Jätteroligt och såklart en dos nervöst Hemlis

• Blue Vapor

*tackar och bockar åt höger och vänster*

Cia - Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt! När jag scrappar eget EGET så blir det så himla viktigt för mig att allt blir precis så som jag vill att det ska bli - men till andra så går det betydligt "lättare". Hoppas att det ger lite fart framåt åt mitt privata scrappande också! Förhoppningsvis så får jag mitt första DT-paket redan imorrn  - det är tydligen mycket välfyllt Och Format som är en favoritbutik å allt!

*sprudlar vidare *

• Blue Vapor

Åh vad skoj att du dök upp igen Emmixen!!

Claudia och Pyret - säger som Sol, vet hur det är där under täcket, och jag hoppas verkligen att ni mår lite bättre snart igen!

USch, jag pallar inte att kolla om jag fått pengar eller rest..... Hade gärna hetat Marajjah jag med

• Blue Vapor

Det KAN inte stämma....... jag ska få dryga åttatusen TILLBAKA!? Jesssssss!! Cool *moaaaahahahahahahaha* Ska nog kila iväg och köpa en trisslott imorrn också!

*plötsligt händer det*

Fast det är nog fel.

• Blue Vapor
    malin ulrika - jag tycker din A-Ö låter som en jättebra idé! Sånt brukar uppskattas! Och JA jag har glömt bort att skicka dina beedz!!! Förlåt, ska försöka fixa i helgen!!!!

Venezuela - tack!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket