Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Sol30 och Fnyz - ah, tack! Klart man vill ha en.. men det vete fasen om det får PLATS ytterligare en sån stor data-pryl här.... *suck* Ja, för att inte ens tala om kostnaden då

• Blue Vapor

*sveper förbiiii*

Jag fick en fråga om utmaningen - hur man gör med mönstrade papper?

Och det hade ju jag inte tänkt på såklart Fundersam

Så vi säger såhär - mönstrat papper ska gå i den färgen man valt i övrigt. Inte bara innehålla den färgen, utan överhängande uppfattas som tex BLÅ om man gör en BLÅ lo. Som vanligt en helt underbar förklaring

*klipper å klistrar till bloggen...*

• Blue Vapor
    Bobline - Revolution tar bara de egna diesen, dvs QK! Cuttlebug tar "alla" märken. Likadant med Bosse - den tar också "alla". Om jag ska byta ut min QK-tång mot en mer avancerad handgrunka så blir det sannolikt en Cuttlebug - i alla fall inte en Revolution. Vill hellre ha en som tar många olika märken. Men nu har jag tänkt och tänkt..... och bestämt att OM jag råkar komma över 3800 pengar så ska jag köpa mig en sån Craft Robo faktiskt.  Tror jag.Hemlis
  • Blue Vapor

Ha.......! Jag som har trott i flera dagar att jag behövde köpa vitt cs för att kunna göra nästa LO..... letade igenom cs-högen nu IFALL jag kunde tänka mig en annan bakgrund... och vad dyker upp om inte ett ark vitt crisscross! *ö hälleluja möomännt va*

• Blue Vapor
    Kikkan - ja det är helt vanliga rubberstamp-dynor du använder! Det går finfint att rengöra med vatten och diskmedel också, men jag som har många stämplar i vanligt material också kör med en stämpelrengörare och först fuktig wettexduk. Smidigare med rengörare tycker jag hur som helst.

Jen82 - hur menar du, lossnar de då du gnuggat fast dem? Det har jag inte råkat ut för... låter mkt trist!! Jag har hittills gillat allt jag kommit över faktiskt... har många alfabet från Making Memories, fuzzy:sar från Heidi Swapp (knepiga att sikta rätt med, och man måste gnugga jättenoga dock, fast det blir ju bara sååååååååå snyggt! ), mer från MM, Doodlebug, Lil Davis, Basic Greys "Holy Cow" gillar vi också!

Ja, jag älskar rub ons!!!
  • Blue Vapor
    Cia -  Fast jag tyckte att vi kom fram till att jag inte var helt alldeles långsammaaaaast eller????  Jo det var jag nog, fast andra aspirerar STARKT på titeln Jag kom sent, gick tidigt - nu ska jag pilla färdigt min LO tänkte jag!!

TACK för en supertrevlig dag, alla Ourmountain-event deltagare! Flört

Claudia - jahadu, nästa gång får du allt se till att komma!! Och ja, Format är det mkt lätt att handla på för just OKÄNDA SUMMOR! Oskyldig

*gäspar käken ur led*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket