Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vad gör ni med mönstrade papper som ni antagligen aldrig kommer använda? Mina ligger i mappen och ger mig lite dåligt samvete. Många hundringar där Funderar på att ta med foton till Format och bara köpa papper som ska användas. Fast det är ju såååå svårt att låta bli att köpa ett riktigt läckert papper. Som tyvärr oftast inte är lika läckert efter6 månader om man inte använt det

• Skumpis

malin ulrika - Jag skulle köpt rolig förvaring (hyllor osv) och för pengarna som blir över skulle jag köpa scrapgrejer för.

• Skumpis

Emmixen - Ååå, vilka snygga papper *vill ha genast*

• Skumpis

Maajjah och VP - Jag fattar inte hur mappvagnen fungerar. Var lägger man papprena i??? Fundersam

• Skumpis

Marajjah - Och vad är det för mappar? Köper man dem på Ikea också?
    *fast var skulle jag förvara den förvaringen* Fundersam

• Skumpis

*vill ha*

Fasen, nu börjar timmen då sonen börjar vakna. Dags att knyta sig. Måste bara plocka ihop ett litet RAK-paket till min gravida scrappande klasskompis

• Skumpis

Hinner tyvärr inte läsa ikapp. Jobbade hela dygnet igår (typ) och idag vabbar jag. Att sitta vid datorn när sonen är vaken är en omöjlighet. Nu är han dock hos öronläkaren med sin pappa.

Vilka har bilder på sina scrappade idéböcker?
    Vad har ni för "rubriker" i boken?

Snälla, skriv ert svar i min gästbok så jag vet vilkas galleri jag ska kolla igenom ikväll. Behöver lite inspiriation!

Kan jag döpa boken till "Scrap-bok" eller tror man att jag inte kan stava till scrapbook då???Fundersam

• Skumpis

Häftigt annika5064!

Grattis NyfikenÖrn!

Snacka om att träsket vimlar av scrapkändisar nu för tiden! Hela eliten är ju träsktroll!!!

• Skumpis

Jag har en ny annorlunda LO i galleriet. Gjord efter Helenes skiss på Swe-blogg förra veckan. Kika gärna in och risa och rosa

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket