Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz och Marajjha var med va?

• Skumpis

Fina layouter ni lagt upp idag tjejer!

Länge sen jag scrappade nu men idag fick jag iallafall iväg en fotobeställning Sen har jag suttit i en vecka på Lifetimemoment och lagt saker i önskelistan. Igår blev jag klar och räknade ihop värdet. 3500 kr Måste radera MINST två tredjedelar av alla fina grejer Egentligen borde hela beställningen raderas men _något_ måste jag väl få shoppa för skattepengarna *visslar oskyldigt och blundar för kommande fattiga semester*

• Skumpis

2xA - Grattis till Agnes Men du, det blir aldrig bättre Det blir mysigare och mysigare men mer tid får man nog inte förrän de är tonåringar eller nåt Fast det är klart, nu räknar jag med att V ska sova i minst 2,5 timme innan han vaknar första gången iallafall

Mammsy - Roooosa är jag sugen att scrappa i Och vilken tuuuur att jag hittat lite rosa killkläder det senaste

• Skumpis

Mia72 - VA??? Den åldern hoppade nog min son över

• Skumpis

Snälla lite texthjälp pliiiiis
    "Du är varmare än solen, vackrare än blommorna och .... än havet". Större? skönare? Nåt annat? Tänkte skicka in till en tävling senast idag så det är bråååådis

• Skumpis

Mammsy - Hihi... L knäckte just gåtan han också. Vild får det bli Han motiverade det som kraftfull och livlig Tror du kan skriva under på det. Fast du skrev över

• Skumpis

Du är varm som solen, vackrare än blommorna och vild som havet. Så får det bli. Nu har jag brådis....

Annika - "Snodde" förresten dina snygga blommor. Kan man lifta enbart blommor? I så fall gjorde jag just det Tack!

• Skumpis

Det är inte så tråkigt att bli äldre när man får köpa såna fina saker när man fyller år
    Grattis i förskott

• Skumpis

En liten fråga, ska premiärtesta mina clearstamps. Är det bara stämpeldynor som funkar? Inte akrylfärg eller?

• Skumpis

Jenn - Jag fick ändå inte användning för dem nu. Men jag håller med, det _borde_ funka.

• Skumpis

Ännu en fråga till er OH-proffs. Om jag kör ett helt transparent papper (utan ruggig sida) torkar _aldrig_ bläcket då eller tar det bara en himla tid? Mina Soufflé-pennor torkar konstigt nog jättesnabbt.

• Skumpis

Matriark - Det tycker jag absolut du kan ha med. Kanske inte en LO i barnens album om sin pappa men i ditt album Jag googlade också och fick reda på hur läcker och snygg jag är. Duktig på att dansa och grym på att hoppa längd

• Skumpis

Cama - Får bli lite shopping för mig då

• Skumpis

Cama - Näe, men en välfylld önskelista iallafall . Väntar ut den lite så produkterna tar slut så jag slipper välja bort så mycket Jag är för fattig för den här hobbyn Fast härrom dagen så ramlade jag in på houseofpaper och idag fick jag visst ett "paketet-skickat-mail". Ops, tryckte jag verkligen på buy???

• Skumpis

Sydskåning - Hur kan du tro något sånt?

• Skumpis

Ny LO hos mig förresten. Den som jag gjorde till ScrapAddicteds annonsutmaning igår. Den är illa fotad och inte alls lika ful i verkligheten som på bild

• Skumpis

Fuskis Johanna!!! Räcka ut tunganFlört Fiiiint kort!

Natti natti.

• Skumpis

16,8 fast det var mitt fjärde försök

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket