Förr oss som är fast i Scrapträsket
mu - EmbossingPulver
Lärde mig just den förkortningen själv alldeles nyss ![]()
theosen - Man brukar få isärklippta stämplar. A4 om man beställer en hel karta.
mu - EmbossingPulver
Lärde mig just den förkortningen själv alldeles nyss ![]()
theosen - Man brukar få isärklippta stämplar. A4 om man beställer en hel karta.
GRattis Annika5064!!! Du är så hiiiiimla duktig!!!
TAck för alla grattis för min publicering. Blev jätteglad naturligtvis!
Grattis Claudia och kanskesnart också! Superfina bidrag!
Nu finns mina tre LOs som jag gjorde igår i mitt galleri. HÖST inspirerades jag av annikas avskalade stil samt Marajjahas cirkel på sin höstLO. Men läskigt nog såg jag idag att den är mest lik Fnyz "goa kinder" som jag av en slump såg idag. Men det är verkligen en slump (eller ett omedvetet liftande)
Nu ska jag käka semla
venezuela - Glömde säga att jag tycker din LO om din pappa var jättefin. Förstår att det måste kännas extra viktigt att göra något något fint av en fin person!
C o K - Kul att inspirera med bröllopskort! Det är verkligen kul att visa ickescrappare sina alster för de blir alltid sååååå hiiiiimla impade
Tack för gulliga kommentarer om mina nya LOs ![]()
Vilka här ställde upp i stora tävlingen???
Bitte - GRattis!!!
Meli - Grattis
Jen - Det kan ha varit jag men jag har hittat en nu. Tack för omtanken
2xA - Fina LOs! Och vad tiden gått fort
Claudia - Jag kommer nog förnya tidningen om jag har råd. Tycker det är mysigt att ha en tidninig att bläddra i. Jag tycker för övrigt att den är bra men så har jag kanske inte så stora krav heller?
Angående Scrappiz så har jag knappt varit inne sen nyår. Jag bytte nog ut den sidan mot SWE-blogg. Jag orkar inte surfa runt så mycket så denna tråd och en till sida får räcka för mig.
MamaKajsa - Grattis! Fin LO! VAd vann du för något?
En liten undran om OH-papper och skriva ut på dem. Funkar det med alla OH-papper och alla skrivare? När jag skrev ut med min bläckstråleskrivare så torkade inte bläcket. Det verkar inte heller finnas fram- eller baksida på mina OH-papper. Någon som vet???
mu - oj, det lät för avancerat för mig. Men tack för infon!
Fnyz - *fniss* Huuuuuuur ska ni nånsin kunna börja jobba?
Mitzy - TAck för infon. Tur att det inte smälte
Ska kolla efter riktigt papper eller så köper jag sånt där vad det nu heter