• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Venezuela: Åhh superfin LO! Gillar allt på den!!

Bitte: Me LIKE a LOT!! Du har så himla snygg stil alltså..

DianaJ: MMmånga mysiga i ditt galleri! Fastnade särskilt för "vid havet"..Jag är rätt aktiv på Scrappiz, men håller med Cia att man är lite anonym där..men det finns mycket info om vissa saker som är spännande att läsa tycker jag

Tack för er som kikade på min blogg!!!Och rosade

• Jo79

Bitte: jättefin! Och vilka underbara kort....!

Ang. Scrappiz så är jag inne varje dag och kollar, men det är så stort att jag inte orkar engagera mig så mycket. Men det är mycket bra info och annat som jag gillar.

Har en ny Lo i bloggen!

• scrapparlotta

Bitte:

Vilken undrerbar LO, för det fötsta så är ju korten hur sköna som helst , sen LOen, vilka fina färger och så snyggt med alla knappar. Kanon

• kanskesnart

DianaJ och Jen82: Tackar för tipsen. Canon verkar ju onekligen vara ett bra val. Ska kika runt lite

• Bark

Jag är SÅ sugen på att scrapa. Men vill spara mina bilder tills imorgon då två vänner kommer på scrap-dejt till mej!! Så jag fick ställa mig och baka bullar i stället.

Vad gör ni när ni är så scrap-sugna och vill "spara" er??

Själv har jag letat skisser samlat ihop foton och bakat så allt är klart tills imorgon, men som sagt vad gör ni??

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Jo79
    Bark skrev 2007-04-09 15:31:52 följande:
    Jag är SÅ sugen på att scrapa. Men vill spara mina bilder tills imorgon då två vänner kommer på scrap-dejt till mej!! Så jag fick ställa mig och baka bullar i stället.Vad gör ni när ni är så scrap-sugna och vill "spara" er??Själv har jag letat skisser samlat ihop foton och bakat så allt är klart tills imorgon, men som sagt vad gör ni?? Mamma till Jasmine & Timmie
    Ja, typ så! Och så gör jag lite kort ibland. Det brukar lugna sig lite då, men ibland så måste jag scrappa ändå. Har du inget kort som du "får" ta idag ändå? För det kan ju vara synd att inte ta tillvara på scraplusten oxå...
  • Jen 82
    Bark skrev 2007-04-09 15:31:52 följande:
    Jag är SÅ sugen på att scrapa. Men vill spara mina bilder tills imorgon då två vänner kommer på scrap-dejt till mej!! Så jag fick ställa mig och baka bullar i stället.Vad gör ni när ni är så scrap-sugna och vill "spara" er??Själv har jag letat skisser samlat ihop foton och bakat så allt är klart tills imorgon, men som sagt vad gör ni?? Mamma till Jasmine & Timmie
    Jag har så många bilder jag vill scrappa så jag slipper det problemet
  • MAMMSY

Stort Ros tilla alla snygga LO:s som har visats.-) Bitte du borde skicka in din Till BasiGrey galleriet !

Diana: Jag e ungefär lika aktiv på scrappiz som här (i omgångar)
    Bark: Jag scrappar ändå Jag har alltid en massa kort hemma eller så gör jag kort eller nått annat typ tändsticksaskar el liknande, e jag scrapsugen får jag nästan abstinensbesvär om jag inte får scrappat å då blir jag komplett galen

Nu ska jag scrappa vidare Hoppas ni haft en trevlig Påsk

• Sol30

Bark: Jag scrappar ändå! Väntar nu på ett beställt paket med grejer som jag borde invänta, men det går liksom inte. Måste scrappa, måste scrappa.......

• Bark

Ha ha, hade precis plockat fram allt för att scrapa i alla fall. Men vad händer?? Jo Mats kom hem med Timmie, så jag fick börja med maten (rådjurssadel & potatisgrattäng) så skönt, nu kan jag spara bilderna tills imorgon. Jag hittade massa bilder som bara låg och väntade, men nu får dom vänta tills imorgon.

Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket