• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Skumpis

Oh, är tävlingen avgjord??? Någon från träsket som placerade sig?????

• Fnyz
    Skumpis skrev 2007-04-09 21:04:47 följande:
    Oh, är tävlingen avgjord??? Någon från träsket som placerade sig?????
    tror de e hemligt om man blev bland de 25 men endel fick nån LO publicerad fast inte jag
  • Cia o krabaten

Skumpis: Ev vinnare är belagda med munkavle
    De som kan avslöja ngt är det som vet att de inte vunnit genom att de blivit tillfrågade om att publicera ngn av sina LO's ändå!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Skumpis

Okej, så det är bara de som blivit placerade som vet om det än? Blev en del publicerade utan att ha varit bland de 25? Vilka här ställde upp egentligen?

• Skumpis

Okej, då räknar jag med ett par LOs härifrån bland de 25 då Fast dumma dumma annika som inte ställde upp Är övertygad om att hon hade tagit hem allt!

• Cia o krabaten

Skumpis: De som blev bland de 25 blir avslöjat först i juni numret.

Andra som inte blev det kan ha blivit ombedda att publicera en eller flera LO's i tidningen iaf.
    Minns inte vilka som ställde upp, men har för mig att det var en hel del.

• Skumpis

Juni-numret??? Jösses, det är ju ÅÅÅÅR dit!!!

Jag har skickat in en LO till tidningen men när vet man om de inte vill ha den? Hur länge ska man vänta med att visa upp den?

• Cia o krabaten

De gånger jag blivit publicerad har jag fått veta det i princip samma vecka som numret innan kommit ut.
    Så asken till feb-numret bad de om strax före jul då januarinumret kom.

Så nu räknar jag med att de inte ville ha den jag skickade in till majnumret
    . Väntar bara tom imorgon eftersom det varit helg innan jag lägger ut den här.

• Skumpis

Aha, jag har skickat in till juninumret så då borde jag vänta lite till? Jag tycker de skulle ha ett automatiskt mailsvar till de som inte får med sina LOs. Som jag förstått det går de igenom dem en gång i månaden. Då kan de ju skicka ett "tack för visat intresse men tyvärr...". Jag tycker det är urtrist att "hålla på" LOs. Jag vill ju visa direkt

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-04-09 21:09:58 följande:
    Skumpis: Ev vinnare är belagda med munkavle De som kan avslöja ngt är det som vet att de inte vunnit genom att de blivit tillfrågade om att publicera ngn av sina LO's ändå! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga

Hmn varför en blinkgubbe E det så att nån hääär kanske har fått reda på nått Va Va Va Va Va Va Va????????

Skäller oxå på Annika som inte var med

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket