• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jen 82

Woho! Efter att ha provat miljoner gånger fick jga 22,8 s

• SandraK

bitte: jag har blogg smamirakel.blogg.se
    En vacker dag när jag får tid och ork ska jag sätta mig och länka in lite folk härifrån jag med!

• roha

Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.
    Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..

Mamma älskar sin Savannah!
  • claudia79

WOW!! Jätte jättefina LO:s ni lagt upp tjejer!!

Matriark skrev 2007-04-17 15:36:06 följande:
     Vad tänker jag på egentligen?? leta ska det vara, inte röka!! Hade jag varit rökare skulle man kunna tro att jag har kraftig abstinens just nu
    hahha det var kul
    roha skrev 2007-04-17 17:17:26 följande:
    Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..
    Om du vill får du länka till min blog Den står här nedanför
  • roha
    claudia79 skrev 2007-04-17 17:23:04 följande:
    WOW!! Jätte jättefina LO:s ni lagt upp tjejer!! Om du vill får du länka till min blog Den står här nedanför
    Tack så hemskt mycket! Tittade lite snabbt igenom den o där e skitsnygga LO:s jue!
    Jag skickar dig adressen  till butiken så fort den e helt klar, så du ser att allt går rätt till.
    Mamma älskar sin Savannah!
  • Fnyz
    Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..
    min handlar nästintill uteslutande om scrap å du får gärna länka till mig!

den står i min sidfot
  • Jo79
    Till mig oxå om du vill. Mest om scrap, men även om lite annat.
  • pylle
    min får du också använda om du vill den handlar mest om scrapp men även lite annat.
  • bitte71
    Du får använda min också om du vill, handlar mest om scrap men lite annat också!
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket