Vilken sida av sängen sover du på?
Blev inspirerad av www.familjeliv.se/Forum-5-172/m16527670.html
Hur är det egentligen? Sover alltid kvinnor närmast dörren, och i så fall, varför det tror ni?
Blev inspirerad av www.familjeliv.se/Forum-5-172/m16527670.html
Hur är det egentligen? Sover alltid kvinnor närmast dörren, och i så fall, varför det tror ni?
Vår dörr är lika nära båda sidorna, så jag kan inte svara.. Iförsig beror det även på VILKEN dörr man syftar på, för vi har 2.. Plus att jag varierar vilken sida jag ligger på
Jag sover på vänster sida, närmast dörren
Eftersom det är närmare till barnen
Nu är det ju för att det är närmast till dottern men jag har alltid legat närmast dörren även om sängen har stått på något annat sätt
Är kvinna: Har enkelsäng (120 cm).
Min minsting ligger bredvid mig, på min vänstra sida. Jag ligger närmast dörren (den är till höger om mig).
"min" sida är höger mot fönstert. MEN jag sover mest preicis överallt i hela sängen där ja känenr för de, kan vakna lite här och var, bak och fram, sidan eller "rätt" ;)
ligger på höger sida. har blivit så vaknat fortast om barnen skikigt el så på natten o den som sprungit mest på toa om natten jisses så många brutna tår jag skulle haft annars efter allt mitt rännande nattetid
Sover på vänster sida, och vi råkar ha dörren där också. Men jag sover på den sidan för att min sambo kunde inte ligga på höger sida innan. Alltså när han ligger på sidan kunde han inte ligga på höger sida, inte höger sida av sängen ;) OCh han ville ju sova vänd mot mig, så så fick det bli!
Hmm, alternativet "Är man - sover på ovansidan" fanns ju inte
höger sida, intill väggen. Sover bättre om sambon ligger närmst dörren