• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sida av sängen sover du på?
  • Peppa

Jag har ett behov att ha koll på dörren, ligger oftast vänd mot den också (ryggen mot sambon )
    Samt så vakanr jag snabbast om sonen vaknar eller om det ringer.

• LillaStollan

Har funderat på en sak jag måste ha svar på innan jag svarar. Tänkte nästan fråga i en egen tråd men så kom den här upp lägligt... Vilken är höger sida och vilken är vänster sida? Gäller när man står vid fotänden eller om man ligger i sängen??? Fundersam

• skorpionen80

Ligger i sängen, antar jag! Så har jag svarat iaf.

• idalin

vad menas med höger sida? om man står vid fotänden och tittar mot huvudänden, så sover jag på höger. röstade på höger sida, ej närmast dörren. jag har "upptäckt" att jag alltid vill ligga på höger sida om min man, just för att det är höger sida, oavsett om det är närmast eller längst från dörren. så om vi sover borta, så går jag alltid till högra sidan och lägger mej.

när vi bodde i lgh var höger sida närmast dörren och nu i huset är höger sida längst från dörren...

• mollieboll

Kan ju inte svara på den här ju Jag får lägga mig där det finns plats då min karl ligger som ett X över hela sängen.. Tur att han är mjuk för då kan jag ligga ovanpå

• Remona

Ligger till vänster närmast dörren! Ligger där för att då är det närmare in till min dotters rum om hon nu vaknar om nätterna .. =)

• tidigareplatt

Sover helst närmast väggen oberoenda av vart dörren är. Då ser inte mördarna och spökena mig. Hahahahha. Jag tänker verkligen så ibland.

• bäbistokig

Det beror ju på om det e vänster sida när man står å tittar på sängen eller när man ligger i..??? :-s

~Stolt Mamma till Leah 20/8-06~
Svar på tråden Vilken sida av sängen sover du på?