• kate79

Vill bli äggdonator? Finns det fler?

Jag har igår beslutat mig för att jag vill bli äggdonator.

Så idag har jag skickat mail för att kunna få mer information, fast jag har läst mycket på internet.

Har dock långt till Stockholm så det blir nog någon privatklinik.

Men jag har fått detta på huvudet nu och jag känner väldigt starkt för det och jag har funderat på det innan men det passade inte i livet just då.

Hade varit roligt om det finns fler där ute som är på G att bli äggdonator. Finns det fler här, ropar!

• Svar på tråden Vill bli äggdonator? Finns det fler?
  • TheLady

Hej Kate!

Jättebra initiativ! Jag har haft funderingar på att bli äggdonator också, men försöker bli gravid just nu, men efter det så absolut!

Kan man glädja andra med lyckan av ett barn så är det inget att tveka på

• kate79

TheLady: vad roligt!

Jag tänker samma som du, om man kan glädja andra människor så mycket då ska man absolut göra något åt det.

• TheLady

Kate: Jag får följa dig så jag kan få lite tips och råd på vägen Hoppas det går bra och att det inte är en för långdragen procedur!

• Greta05

Känner starkt för att det är något jag skulle kunna göra,fastän jag själv är ofrivilligt barnlös&precis i början av en utredning.
    Är nog för "gammal" dessutom
    Men ska definitivt ta upp det när jag väl kommer på samtal.

• kate79

TheLady: det hade varit väldigt roligt! Hon skulle ta ny kontakt så förmodligen skulle vi träffas i mars och därefter så får vi se vad som händer. Jag skulle vilja att det var mars nu

Har du barn sedan innan eller blir det ditt första?

Greta05: Det beros kanske på vad utredningen säger, om dina ägg är ok så kanske du hade kunnat, fast det kan ju hända att du också kommer behöva gå på hormoner. Ja, fråga kan man ju alltid. Håller tummarna för dig!

• TheLady

Kate: Mitt första om det går vägen, ska testa mig imorgon

• Mammanseko

Så fort jag är färdig med egna barn har jag bestämt att bli äggdonator! Sambon är stolt över mitt beslut!

• Greta05

kate:Är skitnervös över vad utredningen skall visa!
    Men vet hur dåligt jag mått över att vara barnlös,är mina ägg OK,så ska jag dela med mig!Det är en sak som är säker!

• maadicken

det är nåt jag funderar skarpt på att göra om si så där ett par tre år. eller rättare sagt så är jag väl säker på att det är nåt jag ska göra.
    jag är själv gravid med donerade spermier, så jag vet vad mycket det betyder att den hjälpen finns.

¤~jag ska bli mamma efter 41 månader av längtan~¤ ~~vecka 35~~
  • kate79

TheLady: så spännande!!!

IssaPissa: jag vill visserligen ha en till, fast inte på ett bra tag.

Greta05: kan bara tänka mig hur nervös du måste vara, måste du vänta länge till tills du får veta?

maadicken: Grattis! Snart dags nu ju

Svar på tråden Vill bli äggdonator? Finns det fler?