• kate79

Vill bli äggdonator? Finns det fler?

Jag har igår beslutat mig för att jag vill bli äggdonator.

Så idag har jag skickat mail för att kunna få mer information, fast jag har läst mycket på internet.

Har dock långt till Stockholm så det blir nog någon privatklinik.

Men jag har fått detta på huvudet nu och jag känner väldigt starkt för det och jag har funderat på det innan men det passade inte i livet just då.

Hade varit roligt om det finns fler där ute som är på G att bli äggdonator. Finns det fler här, ropar!

• Svar på tråden Vill bli äggdonator? Finns det fler?
  • Hemma hos oss

Hej! Jag skulle visst kunnat tänka mej att bli det, men tror att jag är för gammal. Kommer inte ihåg den övre åldersgränsen.

• kate79

Hemma hos oss: jag läste på en sida att helst under 35 år, vet inte hur stor betydelse det har. Hur gammal är du då?

• kate79

Återkommer imorgonkväll och skulle vara jätteglad om där fanns någon som vill hålla sällskap

• miss maple

Den övre åldersgränsen är 36 år.

• miss maple

kate:

Ett stort tack för vad du vill göra för oss som inte har egna ägg

• kate79

Idag så har jag fått ett nummer som jag ska ringa, så förhoppningsvis får jag möjlighet till det imorgon och sen rullar det kanske på?? man kan ju hoppas!

Fortfarande ingen som vill hänga på

• Misty

Hej kate79!

Vad härligt att läsa att du vill donera ägg. I Sverige får äggdonation bara ske på något av universitetssjukhusen. Skickar med en länk där du hittar kontaktinformation till alla de sjukhusen:

www.villhabarn.com/aggsve.html

Lycka till!

Kram Misty

• kate79

Misty: tack så mycket för länken

Fick svar igår från en privatklinik med ett nummer till universitetssjukhuset i Malmö, fertilitetskliniken. Ringde nu för en stund sedan och vilken häxa som svarade, man skulle kunna tro att jag störde henne i något viktigt, inget trevligt mottagande alls. I varje fall så fick jag ett nummer till en person som hade telefontid mellan 13-14 så då ska jag försöka ringa till henne.

• maalisen73

jag vill jag med..fast försöker bli gravid själv just nu...hoppas jag inte är för gammal sen bara...

• kate79

maalisen73: åldersgräns är 36 år! så om 73 i din nick betyder att du är född då så kanske du hinner! Lycka till

Idag fick jag kontakt med en kvinna och hon blev glad att jag tog kontakt De skulle snart byta lokaler och tyckte att vi skulle vänta tills flytten var över så hon skulle ringa mig i slutet av februari och så skulle vi bestämma tid för att träffas i mars. KÄnns som det är länge tills dess....

I varje fall skulle jag prata med henne på första besöket och om jag efter det samtalet fortfarande ville bli äggdonator så skulle nästa möte bli med en doktor.

Hoppas att det kommer fler i tråden, annars är jag tillbaka när hon hör av sig!

Svar på tråden Vill bli äggdonator? Finns det fler?