• Svar på tråden Geishakulor?
  • Woppsiedaisy

bananas: precis som jag isåfall och min chef. MEN jag litar dock mer på sjukhuspersonalen och berättat om hur många som kommer in till dom för att plocka ut dessa kulor. som sagt, kolorna kan ALDRIG försvinna men dom kan fastna när penis skjuter upp dom, jag har fått detta förklarat av en läkare och tror det på det. Läkare och sköterskor som dessutom säger, använd gärna dessa för träningsskull men EJ under samlag. Själv rekomenderar jag ALDRIG dessa kulor.
    som sagt, vi sa precis som du, innan vi fick denna information då jag praktiserade på sjukhuset.

Anonym : tråkigt att det gick som det gick för dig men bra att du skriver hä så folk får veta att det faktiskt KAN hända och det händer.

Anonym (fundersam) : alla har väl olika information av detta men det jag har fått höra från som sagt ett stort sjukhus, använd dom gärna till träning men EJ under samlag.

• bananas

Allt man behöver göra om "dom fastnar" är att slappna av. Är man helt spänd och kanske nervös kniper man åt med slidan vilket gör att man #stänger inne# kulorna. Allt man behöver göra är att slappna av så lovar jag att dom trillar ut.

Den här skrämsel tekniken dom kör med på sjukhuset du praktiserade på är hemsk, de måste leva kvar i gamla tider.

Under alla år i branchen har jag fortfarande aldrig stött på någon vars kulor fastnade. Och jag har träffat tusentals tjejer. Konstigt va?!?

Jag tror garanterat inte på det.

• bananas

Förresten Whoppsiedaisy;

hur kan ni gå ut o säga till kvinnor att man skall träna med geisha kulor?
    Du vet ju att det är fel! Eller?

• Family 5

Förstår inte heller hur man kan säga att dom kulorna är till för att träna med. Det är ju inte super duper muskler man har där precis. Och sen är dom för små för att ge effekt vid träning. Om man nu skulle lyckas knipa så hårt så att dom stannar kvar. Då är man fan inte dålig.

* I Februari kommer kontakten på sladden! *
  • Anonym
    antar att jag inte e dålig då eftersom jag fan inte fick ut dom på hur länge som helst. var uppe o gick o hoppade o testade allt Flört
  • Hexx

Det är väl inte så svårt att förstå att de kan fastna!!
    Vissa kvinnors livmodertapp sitter så till att en kula LÄTT skulle kunna fastna bakon den.

• Woppsiedaisy

bananas , som sagt vi sa som du innan men har nu ändrat oss efter att ha fått sjukhuspersonalens syn på det hella. Vi tror mer på FAKTA än någon som arbetat med sexleksaker länge. Man måste vara öppen för att lära sig lite nytt och tyvärr var dessa kulor inte så fantastiska som vi trodde från början!
    Och som du ser är det bara här iaf en person vars kulor fastnat!

• Family 5

Woppsiedaisy... Även om det har hänt att kulorna har fastnat. Så kan du inte rekommendera dom att ha som träningskulor för det är helt fel syfte. Då får ni plocka ut dom ur sortimentet.

* I Februari kommer kontakten på sladden! *
  • Anonym (kniiiip)

Hmmmm jag fick guldkulor av min man och det var ju skoj!!!!
    in kom dom, men ut var en annan sak!!!
    jag stog och hoppade upp och ner på badrumsgolvet som en galning och inte sjutton kom dom ut inte!!!
    fick ju gräva ut dom!!

• Anonym (kniiiip)

kan tillägga att vi INTE hade sex med dom och att jag var avslappnad

Svar på tråden Geishakulor?