• Svar på tråden Geishakulor?
  • Family 5

Jag har gudlkulorna. Men dom är tunga, så har du inte enorma knipmuskler så rekommenderar jag att du ligger på rygg när du använder dom, annars ploppar dom ut

* I Februari kommer kontakten på sladden! *
  • Anonym

Jaha ojdå, det vet jag inte om jag har. Men om dom skall användas ihop med sex så kommer väl snoppen hålla kvar dom på plats?

• Family 5

Det finns säkert fler ställningar än att ligga på rygg. Men jag testa att rida en gång med dom och det gick inget vidare

• Woppsiedaisy

Dom skall inte användas i samband med sex! Många företag säger att det går men vi på husmusen rekomenderar att INTE göra det. Detta efter att jag praktiserat på akademiska sjukhuset i Uppsala i 2 veckor. Under 2 veckor kom det in TRE tjejer som ej fick ut sina kulor igen och personalen sa att detta var väldigt vanligt. De försvinner ej men kan fastna!
    De är endast till för att träna slidmusklerna, vilket i sin tur gör sexet skönare för både dig och din partner.

• Family 5

Geisha kulor (som vi pratar om) och knipkulor är helt 2 olika saker. Geisha kulor använder man för att stimulera insidan av slidan och gör det skönt för både kvinnan och mannen. Dom är i storlek som puttekulor. Och är rätt tunga. Har svårt att tänka mig att dom ska fastna. Knipkulor använder man endast för att träna muskelaturen i slidan. Och dom är i storlek av en studsboll ca. Och dom ska man inte ha inne under samlag.

• Woppsiedaisy

Geishakulor (eller knipkulor som de faktiskt från början är framtagna för att vara) är INTE bra att använda under samlag, de exemplet jag skrev om handlar om "geishakulor", rättare sagt Ben wa kulor, vilka faktiskt KAN fastna om man har dom inne under samlag.
    Detta är något av det viktigaste vi poängterar under våra homeparty och det pga vad de sa på sjukhuset om hur ofta det kommer in folk med denna sortens kulor som har fastnat.

• bananas

Woppsiedaisy, jag blir bestört när jag läser vad du skriver! Företaget du jobbar för kan inte vara särskilt kunniga eller seriösa om dom tränar sina säljare med dessa uppgifter.

Geisha kulor är två lösa kulor som är jätte tunga. Man skall absolut inte träna med dom! Pga deras tyngd skulle dom isåfalll lägga sig längst ner i slidmynningen (om du ens har muskler att hålla kvar dom där!) resultatet du skulle få ut av den träningen är inte särskilt bra. Du skulle isåfall bara träna nedre musklerna. Ungefär som att träna knät när det är lårmuskeln du vill åt!

Geisha kulor har man alltså inne i slidan under ett samlag. Då mannen penetrerar kvinnan kommer kulorna att röra på sig och massera insidan av kvinnans slida samtidigt som dom masserar mannens penis. Det är bevisat att kulor är mycket skönare för män än vad tex nån form av vibrator är för dem.

Att kulorna kan fastna är en ren lögn. Det finns ingenstans för kulorna att ta vägen. Kolla på en bild av hur en slida ser ut så så ser ni själva att det inte går att försvinna någonstans. Pga tyngden do har kommer dom ramla ur slidan så fort man sätter/ställer sig upp!

Knipkulor är två lätta kulor som är mkt större som sittet fast i varrandra med hjälp av ett litet snöre. Dessa tränar man med.

SNÄLLA TJEJER, FÖRSÖK INTE TRÄNA MED GEISHA KULOR! UTAN NJUT AV DEN SKÖNA MASSAGEN DU O DIN PARTNER KAN FÅ!

Woppsiedaisy; jag vet vad jag snackar om. Har jobbat inom denna branchen i många år.

• Anonym
    jag har både geisha kulor o knipkulor.

jag har bara testat geishakulorna en gång.......... ALDRIG MER!!
    dom fastnade!!
    jag hade dom inne när vi hade sex o dom ramlade inte ut när jag ställde mej upp!
    jag försökte hur länge som helst för att få ut dom. testade med fingarna men de gick inte.detta låter sjukt men tillslut fick jag ta två små teskedar o plocka ut dom med.
    efter många om o men fick jag ut dom!

jag har såna små guldkulor!!
  • Anonym (fundersam)

Hallå... alla skriver ju olika man blir snurrig. Kan nån som verkligen vet svara nu- ja har sådana små och tunga guldkulor o dom ska man alltså inte göra knipövningar med elle? dom där större kulorna har ja med men dom e ju as stora, de känns som man töjer slidan med dom i stället:) hur kan man träna sina muskler me sådana stora kulor? men man kan ju dårakt inte ha sex med dom för det sitter ju ett snörre längst ut som ska hänga utanför ju..

• Family 5

Vi alla säger samma sak, men det finns dom som hävdar att Geisha kulorna har fastnat.

Alltså, dom små guldkulorna ska du endast ha vid samlag med din man. Och dom stora knipkulorna med snöre emellan och snöre som sticker ut ska du träna med.

När du går på ett gym så är väl en hantel ganska stor oxå jämfört mot din hand. Det finns knipkulor att köpa med tyngder och så oxå. Du ska kanske börja med en mindre storlek på knipkulor om du tycker dom är stora.

Svar på tråden Geishakulor?