Hmm, lampfot, men när du bergsäkert hävdar att
vet inte om du tänkt på det men en kvinna kan ha lättare för att lyssna...
detta beteende som finns hos kvinnan som passar bättre för små barn...
de som anser att det inte är någon skillnad på män och kvinnor och som inte presenterar något i vetenskaplig väg...
det är faktiskt så stor skillnad mellan män och kvinnor att man oftast kan avgöra om det är en man eller kvinna som skrivit en text bara genom att läsa texten...
...och så vidare, och så vidare, så ger det inte sken av att du säger din åsikt, utan att du faktiskt säger att det ÄR på det här viset. Utan att presentera några riktiga belägg för det.
Vilket faktiskt låter ganska dumt när vi är flera här i tråden, och hundratusentals (män och kvinnor) i verkliga världen som faktiskt ser att män mycket väl kan ha hand om och förstå små barn (liksom att kvinnor kan vara okänsliga jäklar de med). Och när du dessutom pepprar med brådmogna små kommentarer som "har du raggat på någon tjej någon gång" som om vi skulle komma direkt från skoldansen, och har mage att ANALYSERA oss andra här med din hembyggda psykologi ? "du är en typisk kvinnlig man", eller hur det lät ? ja då... ja då blir det faktiskt lite roligt, ärligt talat.
Men jag är säkert inte bättre, jag. Jag har känt min egen nivå sjunka avsevärt. Tror jag drar mig tillbakamsnart.
(två saker bara: 1) att jag tyckte ditt skrivsätt verkade "ungt" behöver inte tolkas som en komplimang
och 2) att jag klurar på vad du menar behöver inte bara bero på bristande mental kapacitet hos mig; jag vet själv med mig att jag kan skriva rörigt och osammanhängande, och därigenom känner jag igen förmågan hos andra. Vilket ändå inte ökar själva läsförståelsen.)