Inlägg från: Mississell |Visa alla inlägg
  • Mississell

Klassiska FL-repliker!

Nä, nu ska Mississell vara duktig flicka och åka till skolan fast vi inte börjar förrän 11.50.
    Ha det så bra, skriv inte för mycket!

Styjkekjamizar!!!!!

Fade away and radiate...
  • Mississell

Gomorron! Fick en härlig start på dagen för ett par timmar sedan. Jag gör egna smycken, och har alla tillbehör prydligt nerpackade i lådor. Men Adam fick givetvis tag i en av lådorna, en förvaringsbox med 32 fack i olika storlekar, fyllda med pytte-pyttesmå saker som klämpärlor, lås, stavar, ringöglor etc. Han skakade runt boxen att par ggr så att allt blandades lite prydligt, och lyckades sedan öppna den så att en del av innehållet hamnade på golvet...Förvånad
    Jag var inte så jätteglad och lycklig just då kan jag säga!

Så nu vet jag vad jag har att göra under dagen, det är ingen idé att försöka sortera allt nu dock utan jag får vänta tills han sover middag. *Tittar längtande på brännbollsslagträt...*

Fast egentloigen borde jag plugga, har prov i samhällskunskap på måndag. Samhällsekonomi och annat skoj...Ledsen

Fade away and radiate...
  • Mississell
    Sofia7912: Du har ingen gammal yoghurt eller liknande i kylen? Det brukar finnas finfint penicillin på såna!
    Tack för styjkekjamizen, den behövs. Får huvudvärk bara av att tänka på allt j*a pilljobb.
    Fade away and radiate...
  • Mississell
    etanol: Jag ska plugga, jag loooovar...

Väntar på att maken ska komma hem så jag får vila mitt trötta huvud lite. Han skulle jobba 12-19.30 i dag men blandade ihop dagarna och trodde han skulle jobba 7-16. Så han stack iväg vid 6-tiden i morse, och möttes av ett gäng levande frågetecken på jobbet.
    Han kommer hem en sväng nu i alla fall, ska få göra lunch åt mig också.
    Fade away and radiate...
  • Mississell

Sofia7912: Varför lät du inte din gubbe bära och föda barnet? Kunde Arnold så kan väl han?
    Dessutom hade det varit äkta jämställdhet, till och med Gudrun Schyman hade nog varit nöjd!

Fade away and radiate...
  • Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-03-29 15:26:21 följande:
    när stängs trådar förresten??
    Eller när man råkar länka ett par ggr för mycket.
    Fade away and radiate...
  • Mississell

Alltså: trådar kan stängas om man länkar för mycket. Glömde citera etanools inlägg, så det blev kanske en aning kryptiskt.

Fade away and radiate...
  • Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-03-29 15:47:56 följande:
    *viskar och ser mig misstänksamt omkring* så egentligen borde den här tråden inte finnas längre
    &%¤ =)&¤¤  %¤# /&/%¤ !!!!!
    Fade away and radiate...
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-03-29 16:02:15 följande:
    Oh shit. Undrar om någon som tycker det blev för svårt att sluta, lämnar bort ungen när den blir för jobbig. Det vart för trist lixom. Typ så ba. Eller jag vät intä.
    Amen vaddå, på ungdomsmottagningen har dom väll en sån dära lucka där man typ kan lämna ungen om e för jobbi ba?
    Fade away and radiate...
  • Mississell
    etanol skrev 2007-03-29 16:10:57 följande:
    Meh, ni fattajunte...åååh, de finns lixom en bah fanhettere...amenbah en pryl såhära...hajjaru?
    Ögonfransböjare?
    *Blonderad lugg*
    Fade away and radiate...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!