Klassiska FL-repliker!
Nä, nu ska Mississell vara duktig flicka och åka till skolan fast vi inte börjar förrän 11.50.
Ha det så bra, skriv inte för mycket!
Styjkekjamizar!!!!!
Nä, nu ska Mississell vara duktig flicka och åka till skolan fast vi inte börjar förrän 11.50.
Ha det så bra, skriv inte för mycket!
Styjkekjamizar!!!!!
Gomorron! Fick en härlig start på dagen för ett par timmar sedan. Jag gör egna smycken, och har alla tillbehör prydligt nerpackade i lådor. Men Adam fick givetvis tag i en av lådorna, en förvaringsbox med 32 fack i olika storlekar, fyllda med pytte-pyttesmå saker som klämpärlor, lås, stavar, ringöglor etc. Han skakade runt boxen att par ggr så att allt blandades lite prydligt, och lyckades sedan öppna den så att en del av innehållet hamnade på golvet...![]()
Jag var inte så jätteglad och lycklig just då kan jag säga!
Så nu vet jag vad jag har att göra under dagen, det är ingen idé att försöka sortera allt nu dock utan jag får vänta tills han sover middag. *Tittar längtande på brännbollsslagträt...*
Fast egentloigen borde jag plugga, har prov i samhällskunskap på måndag. Samhällsekonomi och annat skoj...![]()
Sofia7912: Varför lät du inte din gubbe bära och föda barnet? Kunde Arnold så kan väl han?
Dessutom hade det varit äkta jämställdhet, till och med Gudrun Schyman hade nog varit nöjd! ![]()
Alltså: trådar kan stängas om man länkar för mycket. Glömde citera etanools inlägg, så det blev kanske en aning kryptiskt.