Inlägg från: Mississell |Visa alla inlägg
  • Mississell

Klassiska FL-repliker!

Vecka 1: "Jag är kär, det här är den rätte för mig och nu vill jag ha barn med honom. Jag är 16 år gammal."

Vecka 4: "Det är slut, jag har inget att leva för..."

Vecka 6: "Nu har jag hittat den rätte, han är allt för mig och nu vet jag att det kommer hålla för evigt. Jag är också gravid! Jippie!"

Vecka 8: "Jag har gjort abort eftersom min kille ville det."

Vecka 16:: Vi slarvade med skydd eftersom vi var så uppslukade av vår stora kärlek, och nu är jhag gravid. Vad ska jag göra? Svara som jag vill, annars lämnar jag tråden!"

Vecka 25: "Nu har jag träffat den rätte, nästa år sätter vi igång bebisverkstan! Nån som har några tips om hur man får mest pengar från soc?"

Och så vidare.....
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-24 10:47:59 följande:
    Jag trodde det var en "high five"-knapp
  • Mississell

Ni kan kopiera den där bilden från mitt inlägg. Finns en hel del rörliga smilies i mitt galleri också. Kopiera, spara dem i datorn, lägg in dem i ert galleri.
    När ni sedan ska kopiera in dem i inlägg måste ni klicka på dem så de "rör på sig" innan ni kopierar dem.
    Ja, man måste ha plus...

• Mississell
  • Mississell
  • Mississell
    Maddish: den funkar säkert jättebra! Bilder säger mer än ord, du vet...
  • Mississell

Tjohej!

Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte får du hudcancer.
  • Mississell

Det står bara bra till. Är trött som f*n, är snuvig och har ont i vänster örsnibb. Annars är det high life.

Saker att oroa dig för: Solen kan slockna. Gör den inte det får du hudcancer.
  • Mississell

Hur mår ni andra då?

• Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-04-25 21:10:00 följande:
    med risk för att verka tjatig men *styjkeknujjaj*de verkar behöva det!!
    Tack!
  • Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-25 21:17:49 följande:
    Snorar har med.Men sofia vad har hant?! Blev det for mycket styjkeknujj med Katten eller drog du den i svansen?
    Man ska inte dra katter i svansen. De blir så arga då. Svansarna, alltså. För att inte tala om alla som anser att katter och barn är lika mycket värda.
  • Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-25 21:50:09 följande:
    Pa tal om OT. Vad hande med TS i denna traden.....?
    Har funderat på samma sak...
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-25 21:57:05 följande:
    *viskar* tänk om hon råkade ut för samma sak som etanol?
    Eller tänk om....nä...kan det....kan hon ha det där som en del kallar "ett liv utanför FL? Vad det nu är?
  • Mississell

Apropå det läste jag om en tjej som bytte kön och blev bög.
    Eller om det var en kille som bytte kön och blev lesbisk?
    Hursomhelst verkar det lite onödigt....

• Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-26 14:40:39 följande:
    Missi- Tja, nja men om man känner sig som en tjej (fast är född kille) och gillar tjejer, då är det väl inte onödigt? Fast helt klart enklare är det väl att vara född i det kön man känner sig som.
    Jodå, jag förstår ju varför egentligen. Just då, när jag läste det, tedde det sig så dumt bara.
    Men det är klart att det måste vara fruktansvärt att känna det som att man är i "fel kropp".
  • Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-26 15:13:48 följande:
    bra jobbat allihopa!Da har vi konstaterat att det kanske ar battre att behova ha konsneutrala klader an att bli fodd som en kackerlacka....
    Och nu över till något helt annat....vad?
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-26 15:41:24 följande:
    Glass, vilken är godast?
    After eight. Vet inte vilken tillverkare, men jäklar vad god den är....
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!