-
-
Eller enhörningsridande TS...Fridapida skrev 2007-03-19 22:13:17 följande:Men usch! Vilken äcklig kille! -
Det låter ju lite väl äckligt. Men det är klart, man vet ju aldrig. Jag snusar, och är jättenoga med tandborstningen. Men det kanske inte alla är.
-
Marija 79: Ja, och man ska lämna sin karl för minsta lilla.
-Min man fes i sängen i går.
-Lämna honom.
-
Eller också är det din man som sätter på dig.Julias mamma skrev 2007-03-20 08:12:43 följande:"Hjälp! Vad är det för knöl jag har i underlivet? "Du är gravid! -
etanol: -häller ut det sista av juicen i sambons finskor
Vad sa de då? De finska tjejerna, menar jag?
-
Minä ollen hirvi. Det tror jag att de sa. Och bara för att ingen ska få för sig att anmäla mig för att skriver på finska så kan jag ju tala om på en gång vad det betyder: JAg är en älg.
Vet inte om det är grammatiskt korrekt eller rätt stavat, men man säger det så i alla fall.
-
Den måste jag lägga på minnet! Kan vara bra att kunna...tjorvisen skrev 2007-03-21 17:30:35 följande:Okay, jag kontrar med mina usla finskakunskaper:Minä ymmärtää ei (hur det nu stavas) men det betyder iaf: Jag förstår inte ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
-
Hej på er! Har nyss kommit hem från en Ålandskryssning som "päronen" bjöd mig på i försenad födelsedagspresent. Som en riktigt god mor lämnade jag lillkillen hemma med sin far. Han (lillkillen, inte hans far) har vattkoppor så det var nog lika bra. Stora grabben fick förja med.
Drack några Lennart för mycket och mådde som jag förtjänade i morse...
-
SandraJ: Anmäl mig du bara, de har fått så många anmälningar på mig att de inte orkar bry sig.