Inlägg från: Mississell
|
-
-
Det är väl ingen färg?KatastrofKatt skrev 2007-04-16 18:46:44 följande:den är melerad. -
Apropå snorkar läste jag något kul härförleden. (Kolla SAOL om ni inte förstår det ordet)
Det var en kille som frågade en tjej om inte tjejer har höga krav på storleken på snorken, och tjejen svarade: "Vi tjejer bryr oss inte om storleken-bara den inte är liten."
Det tyckte jag var bra!
(PS! Min Make har en alldeles lagom stor snork, om nån undrar...)
-
Jag får väl begränsa mig till kalsong- och tröjfabriken. Kan ju inte få fler bebbar...

-
Ja, och räknar jag med Makens barn (vilket jag faktiskt gör eftersom jag älskar dem som mina egna) så har jag ju 4!
-
Vad detta google vara?
-
Men vilka människor det finns....

-
Det heter chokladboll. (Men bara om det är ett visst antal % i, annars är det inte en chokladboll enligt EU. Fan vet vad det är då?)Airy fairy skrev 2007-04-21 15:19:10 följande:Har ar en annan:Omrostning nr 2035 i omradet:Heter det negerboll eller chocklad boll? -
I mormors kokbok finns det både negerbollar, negerkyssar och negertår.Pneu skrev 2007-04-21 15:48:15 följande:Havreboll med kakaoglasyr, står det på min förpackning. Det alternativet finns aldrig med i omröstningarna. -
HMK går ju inte. Då blir Våran Knug sur....