• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pingulina
    Mississell skrev 2007-03-03 22:45:53 följande:
    Tonx skrev 2007-03-03 22:41:23 följande: Jag såg en snopp igår, är jag gravid? Nova 051008 Bebis BF 071021Bara du inte kände på den så det är nog ingen fara. Min morbror som är bög har känt på massor av snoppar och aldrig blivit på smällen. Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
    Haha
    Mamma till Nellie född 060331
  • Tonx
    Mississell skrev 2007-03-03 22:45:53 följande:
    Tonx skrev 2007-03-03 22:41:23 följande: Jag såg en snopp igår, är jag gravid? Nova 051008 Bebis BF 071021Bara du inte kände på den så det är nog ingen fara. Min morbror som är bög har känt på massor av snoppar och aldrig blivit på smällen. Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
    Okej, för det är såhär att glasögonen sprack så jag såg den lite utan skydd! Men jag blundade såfort jag kunde! Är det fortfarande risk då?
    Nova 051008 Bebis BF 071021
  • Mississell

Tonx: Jag vet ju inte hur gammal du är men när jag gick i skolan fick vi lära oss att med barn blev man av SAMLAG. Inte av att titta på snoppar, med eller utan skydd. Men visst, köpt ett test för pengar du inte har om du inte tror mig.
    *Ska aldrig mer svara på dumma frågor på FL*

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Sarius

Jag hade ägglossning idag.
    Och sex för tre veckor sedan, kan spermierna överleva och kan jag vara gravid nu.

P.s Jag åt råa ägg och brie ost igår, måste jag göra abort om jag blev med barn nu då? D.s

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Morrizz
    Sarius skrev 2007-03-03 23:14:05 följande:
    Jag hade ägglossning idag.Och sex för tre veckor sedan, kan spermierna överleva och kan jag vara gravid nu.P.s Jag åt råa ägg och brie ost igår, måste jag göra abort om jag blev med barn nu då? D.sSpädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    Bäst o göra mkp, nupp, kub och fvp för o vara säker
  • Mississell

...och sedan abort.

• Joanie

Nej, minsann, abort är inget preventivmedel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mississell
    Joanie skrev 2007-03-04 00:20:05 följande:
    Nej, minsann, abort är inget preventivmedel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Johodå.
  • Joanie

Så jag ska betala med mina skattepengar för oansvarigt folk som äter brieost?????????????????

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!