• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Miot

Nää, alltså klart man inte behöver ha sex för att bli gravid. Folk säger ju att man kan bli gravid om man skakar på kalsongerna, jag brukar alltid göra det innan jag stoppar in dom i tvättmaskinen, men jag är inte gravid än, är inte det skumt då??

• Idannika

Miot: testa att hänga dem jämte varandra när du tvättat dem! Det funkade för min kompis! Jag gör det varje dag nu o hoppas snart på ett plus. Tror du jag är gravid?

• Miot

Idannika: WOW, det måste jag testa! Klart du måste vara gravid när det funkade för din kompis! Grattis!!

• Idannika

Miot: tack! Ska köpa ett test idag o sen lägga ut bild här så ni kan se o sen får ni gissa kön på min mage o sen får ni ge mig tips om barnvagn o sen får ni säga vad jag får äta o inte äta o sen får ni säga om mina krämpor är normala o sen ska jag lipa en skvätt o tycka synd om mig själv för att mina hormoner rusar o då ska ni också tycka synd om mig o sen.... i all evighet!!!

• Julias mamma

Idanka:

Lycka till, kramiiz, och en *styrkekram*

• LinaFalk

*Kikar in*

ser man ööööverallt iofs i gästböcker

• Pingulina
    Locket på skrev 2007-03-02 14:00:56 följande:
    Bebisverkstad
    Och så en bild på sängen, blä!!
    Mamma till Nellie född 060331
  • Mrs Kaffelatte

Åh jag måste få lägga mig i här..

"Macrobild i vatten på en gammal cykel."

Varför ska alla bilder vara macro och alla vara med vatten??

• Arvid06Allis09

"Åhh, jag blir såå irriterad på mina bonusbarn å deras biomamma! Jag hatar ungarna å morsan är inte klok nånstans!! Varför kan de inte bara låt oss vara ifred, vi har ju faktiskt en liten bäbis att tänka på!! Måste vi ha bonusarna varanna vecka, de stör vårt familjeliv så mycket, jag vill faktiskt inte bli påmind om min mans gamla liv..."

Blir bara så trött på sånna inlägg! Blir man tillsammans med nån som har barn sen får man väl bara acceptera att den "gamla" famlijen kommer finnas i ens liv... Eller?? *suck*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!