-
Något fel med det?13 år emellan skrev 2007-03-10 09:25:54 följande:Trasslig:Svenska A på Komvux? -
Aaaaargh! Blir så irriterad på folk som inte kan skilja på "de" och "dem"! "Kan dem se att...." "Då ringde jag till de och frågade..."
Får man inte lära sig skillnaden på "de" och "dem" i skolan???
-
Visst får man skriva "dom", men det var ju inte det jag klagade över. Jag klagade på att folk skriver "Pratade med de..." "Dem sa att..." "Kan dem se att..."
Så otroligt irriterande!
-
Är det bara jag som inser att ts har fel?
-
Om du inte är radikalfeminist så är du korkad och vill föra tillbaka hela utvecklingen till femtiotalet.
-
Va? Vadå sex? Jag trodde man skulle myyyyysa för att bli med barn! Har ju inte haft sex sedan...ja, vad är klockan...
-
Jag vet inte ens vad en n*ger är för nåt...

-
Helt normalt. Jag skulle vilja påstå att utan en rejäl puckel på ryggen är ma inte ens gravid. Det kan i nödfall gå bra med en knöl till man.mammelie skrev 2007-03-15 19:54:26 följande:Jag är gravid i v 25 o har inte fått nån mage, men däremot en puckel på ryggen... är detta normalt?
Ni som vet, hur ska snoret se ut vid ÄL? Mitt är trådigt och lite grönskimrande, är det läge för mys? -
Är du helt säker på att du är gravid? Du kanske bara har glömt att du haft mens?
-
Det är mensen!mammelie skrev 2007-03-15 20:04:42 följande:mens? vilket är det? Brukar få lite gult på topsen när jag rensar öronen...