Klassiska FL-repliker!
Nu fattar jag inte...hur kom vibratorn in i diskussionen?
Nu fattar jag inte...hur kom vibratorn in i diskussionen?
Försöker se framför mig hur avkomman till en desperat FL:ande kvinna och en eltandborste kan se ut...
mammelie: En del är aldrig nöjda. "Bebisen rör sig inte, vad är det för fel????"
"Bebisen rör sig, vad är det för fel????"
Det känns som att en del människor nog skulle må bäst av att skaffa en guldfisk i stället för barn, de skulle nog få det mycket lugnare så. Men det vågar man väl inte skriva (i någon annan tråd än den här...)
IdaBusan: usch, vad är du för en hemsk mor som vill byta bort dina barn? det kunde du ha tänkt på innan du hoppade i säng med din karl! Eller din eltandborste.
Mammelie: Ha det så mysigt! ![]()
mammelie: Lugn nu, IdaBusan har missförstått allt. Det räcker så bra med en tandborste.
IdaBusan: Inte jaga upp mammelie nu, ser du inte att hon är tillräckligt skärrad?
Varsågod mammelie! ![]()
Vaddå för lista, vad menar ni med att skriva en massa när jag inte är här? Jag vill vara med, om det inte är en BIM-lista då för jag har fått ledningarna kapade så det kvittar när jag har ÄL eller BIM eller PMS.
Jag har inte ätit frukost öht, bara så ni vet. Sparar mig till lunchen. Som ska bestå av-trumpetfanfar, tack-spagetti med ingenting till! ![]()
7. Sofia
5. etanol
8. nollan
13. Mississell
Jag vill ha nr 13 eftersom det är en jämn och fin siffra. Inte?
Hjäääälp! Min man la sina skitiga kalsonger direkt i tvättmaskinen! Annars brukar han bara slänga dem på badrumsgolvet!
Är han otrogen, homosexuell eller bara snäll för att jag fyller år?
(OBS! Inget fel på homosexuella! Skulle bara helst se att min egen man inte är det.)