• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Pneu- Ja jag sorterar i två högar, ljust och mörkt. Ullkläder å annat mög som måste tvättas i 30 går separat.

• Pneu

Dävvil - i denna följetong i femton avsnitt (typ) fanns flera läsare som tyckte det var helt fruktansvärt äckligt att tvätta allt tillsammans. Tänk om man skulle tvätta kökshanddukar och trosor tillsammans! *gasp* Jag tänker att precis samma diskussion måste kunna utspela sig på FL.

• Pneu

Jag har inte plus, så jag kan inte göra omröstningar.

• Dävvil

Ooh i femton avsnitt!! Hihihi. Ja kökshanddukar med trosor. Det är ju som att dricka rödvin till köttbullar och makaroner. Eller kalsonger med trosor hos ogifta par!!! Hugaligen! Vilket snuskeri som pågår mitt under våra näsor i var å varenda tvättstuga.

Jag kan inte heller göra omröstningar, är inte plus. FL!! Släpp omröstningarna fria!

• Pneu

Helt klart omröstning nr 2: Är det omoraliskt att tvätta sina underkläder tillsammans trots att man inte är gifta?

• Pneu

Så här har jag ätit idag (fyll gärna på, så gör vi en lista):
    2 mackor med marmelad och ost, halvt glas blåbärssoppa
    1 port Kyckling i rosmarinsky med broccoli och morötter (Findus). Vatten.

Är jag en dålig mamma?

• Julias mamma

Macka med ost och skinka...och varm choklad..

Kyckling med potatis och oregano/basilikasås...och EN PÅSE GODIS!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!