• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Tur att man är så WT att man bor 5 min promenad från betongcentrumet dårå *sitter lugnt kvar*

• Pneu

dinmamma - men alltså, utan vitt skulle ju jjjosa vaja jött, och jött äj både en tjej- och killfärg, det har jag faktiskt läst här. Och lila skulle vara mörkt och skrämmande och allmänt killigt utan lite vitt i.

• Julias mamma

Pneu:

Ja det är du, så det är lika bra att skiter i att gå dit alls...du är redan en dålig mamma...

• dinmamma

Pneu: Ah, jag förstår. Bäst att du skyndar dig att klä ditt barn i polarn o pyret + kattvig nu och springer iväg!

• Pneu

*viftar lite med Manowartröjan i stl 6-12 mån som farväl*

• Julias mamma

Och glöm inte värmefilten, karantänen, ullpläd, raggsockor, kavat-kängorna, fleecoverallen och lammullsmössan...

Det är kallt ute!

• Dävvil

skrattar ondsint.

josa är ju även den nye metrosexuelle mannens färg. (Metrosexuell=har sex med allt?, Homosexuell=sex med andra av samma kön, Hetero=har sex med motsatt kön)

• etanol

Va? Ska ni gå ut med barnen? Det är ju ingen soool ute, juh! Barnmisshandel! *anmäler till soc direkt*

• DreamboatAnnie

Jag anmäler dig för påhopp, etanol!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!