Inlägg från: Pneu |Visa alla inlägg
  • Pneu

Klassiska FL-repliker!

Men tänk på allt hemskt som finns i sötningsmedel! Ditt barn kommer att bli konserverat!

• Pneu

*håller tyst om hur mycket socker det finns i juice*

• Pneu

Men min svärmors busschaufförs frisör sa en gång att det bara stämmer på amarone, inte exempelvis på vin med 0,5% alkohol. Dessutom får man inte äta köttfärs om det är före den fjortonde i månaden (om det inte är fullmåne).

• Pneu

"Mitt barn hade magsjuka för tre veckor sedan, tror ni det är säkert att gå till barnrytmiken eller borde jag stanna hemma ett halvår, för säkerhets skull?"

• Pneu

Men jag trodde att världen utanför FL också bestod av övervintrade straight edge:are med BABYSEMP ÄR MORD intatuerat i pannan? Är det inte så?

• Pneu

Eller "Jag är i v 7, titta gärna på mina 568475 magbilder i galleriet!"

• Pneu

IdaBusan - och man tänker "jojo, kom ihåg de där bilderna sen, ett halvår efter förlossningen och försök låta bli att tänka 'åå, så smal jag var' med längtan i blicken"

• Pneu

Haha, om jag la in en sån bild skulle folk säga "grattis" och "blir det ett julibarn?" *very ogravid, men också very sockerråttig*

• Pneu

De där "har min sambo varit otrogen?"-trådarna är ju annars en solklar hit. Självklart kan FL-medlemmarna, utifrån en femradig trådstart, svara på det bättre än någon annan.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!