Klassiska FL-repliker!
Men tänk på allt hemskt som finns i sötningsmedel! Ditt barn kommer att bli konserverat!
Men tänk på allt hemskt som finns i sötningsmedel! Ditt barn kommer att bli konserverat!
*håller tyst om hur mycket socker det finns i juice*
Men min svärmors busschaufförs frisör sa en gång att det bara stämmer på amarone, inte exempelvis på vin med 0,5% alkohol. Dessutom får man inte äta köttfärs om det är före den fjortonde i månaden (om det inte är fullmåne).
"Mitt barn hade magsjuka för tre veckor sedan, tror ni det är säkert att gå till barnrytmiken eller borde jag stanna hemma ett halvår, för säkerhets skull?"
Men jag trodde att världen utanför FL också bestod av övervintrade straight edge:are med BABYSEMP ÄR MORD intatuerat i pannan? Är det inte så?
Eller "Jag är i v 7, titta gärna på mina 568475 magbilder i galleriet!"
IdaBusan - och man tänker "jojo, kom ihåg de där bilderna sen, ett halvår efter förlossningen och försök låta bli att tänka 'åå, så smal jag var' med längtan i blicken"
Haha, om jag la in en sån bild skulle folk säga "grattis" och "blir det ett julibarn?" *very ogravid, men också very sockerråttig*
De där "har min sambo varit otrogen?"-trådarna är ju annars en solklar hit. Självklart kan FL-medlemmarna, utifrån en femradig trådstart, svara på det bättre än någon annan.
LillaLulla - mata INTE trollet!