Inlägg från: Pneu |Visa alla inlägg
  • Pneu

Klassiska FL-repliker!

Man kan säkert kombinera spritande (av t ex ärtor) och snoppande (av t ex krusbär) till något tidigare osett och fantastiskt *tro*. Det hör man ju på orden.

• Pneu

Sarius - köp ett storpack, så kostar det bara från 4 kr *peka mot reklambannern på sidan*. Ju fler gånger man testar, desto större borde ju sannolikheten, rent statistiskt, bli att man testar plus? (Pneu är mattelärare och kan såna här saker)

• Pneu

Mississell - Sminka över dem och säg att det är acne, bryt ihop och vråla "kränkning" med (o)jämna mellanrum om någon opponerar sig.

• Pneu

Aaah! Det är _därför_ man går till muffrisören innan de föds. Redan från början ska ungarna förledas att tro att mamma inte är vuxen. Äntligen har jag förstått!

• Pneu

Jag håller med etanol, dubbel ersättning är inte annat än skäligt när man måste röra gröt, amma, bre femtusen små smörgåskex med leverpastej, trampa på fyratusennittinie små smörgåskex med leverpastej, hålla reda på bvc-tider och leka "dä, dä, dääääää"-leken samtidigt som man försöker formulera sin oerhörda kompetens och fantastiska anställningsbarhet i skrift. Tredubbel, borde den vara.

*startar en tråd och blir sur om inte finansministern svarar personligen*

• Pneu

Sofia - smörj med lite bröstmjölk eller Bodyshops cocoa butter, så är det borta innan lunch. Använd absolut inte penicillin i onödan, du kan bli en zombie.

• Pneu

Sofia - alla kan amma, läs på Anna Wahlgrens sida och på amningshjälpen, så hittar du säkert nåt ;)

• Pneu

Själv brukar jag mest drömma våta drömmar om nästa morgons hotellfrukost (ja, till och med på Scandic - jag har inte så höga krav ), och somnar så fort jag lägger huvudet på kudden, så 110 kr film vore ett helt galet slöseri.

• Pneu

Sofia - wienerbröd? brukar du få såna till frukost? Det visste jag inte ens att man kunde fundera på, men det öppnar ju helt nya möjligheter! Jag funderar annars mest på skogsbärsyoghurt, rostad macka med jordgubbsmarmelad, en massa ägg utan att sambon börjar droppa kommentarer om att han också vill ha lite mat, flera sorters juice... Ja, egentligen kolhydrater i stort.

• Pneu

*ska gå och äta en bit mikrad tacopizza (dock hemgjord) till frukost*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!