• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Sunna

Hur ser jag ut???? (putar med munnen, hakan mot bröstet och med håret på sned)

Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
  • eisa
    xxmeyaxx skrev 2007-01-31 21:06:09 följande:
    "Ni är bara avundsjuka för att.."( när folk inte håller med )"Elaka kommentarer undanbedes"( elaka är sådana som inte håller med ) "Guuud, vad ni är omogna!" ( till folk som inte håller med )"Trodde att folk var vuxna här, men jag hade visst fel"( när folk inte håller med TS) När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
    Klockrent!!!
  • Solglimtar

Bugaboo eller Urban Jungle?

• eisa
    Sunna skrev 2007-01-31 21:06:15 följande:
    Hur ser jag ut???? (putar med munnen, hakan mot bröstet och med håret på sned) Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
    hahahahhhhahahhha *dör*
  • catorinen

FYY FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• KottarnasMamma
    Sunna skrev 2007-01-31 21:06:15 följande:
    Hur ser jag ut???? (putar med munnen, hakan mot bröstet och med håret på sned) Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
    hahahahahah Härligt..
    ***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
  • eisa
    catorinen skrev 2007-01-31 21:08:03 följande:
    FYY FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hahahahaahahahah
  • tessansami

Jag har inte läst allt här men jag kan störa mig lite på "när hade ni BIM?"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!