• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Sunna

Oooooh, nu har jag ägglossning eftersom mitt sekret blir trådigt mellan fingrarna, så ikväll ska jag och min snuttis myyyyysa! (kräks)

Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
  • jenny b

"vad tycker ni om detta huset/kaklen/tapeten...."
    hört att smaken är som baken?????

• Linda1976

Barnvakt i 3 timmar till en 6--månadersbaby?? Du borde verkligen inte skaffa några barn, när du inte vill umgås med dem!!!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • eisa
    Kanelflicka skrev 2007-01-31 21:12:32 följande:
    Det är min födelsedag och ingen har gratulerat mig. Ingen bryr sig. Jag är ansam i hela världen. Buhuhhuh (klockan 2 på natten, alla sover ingen har hunnit vakna än för att gratulera)
    hahahhhahahahahaha!!!
  • xxmeyaxx

"Min kompis varnade mig för FL för att alla är så jävla elaka! Jag är faktiskt vuxen.. jag är 16 år, har kille sedan 2½ månad tillbaka och planerar barn. Vi kommer faktiskt att klara oss, soc kommer nog att hjälpa oss! Ni är bara avundsjuka, hela högen!"

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • eisa
    Linda1976 skrev 2007-01-31 21:12:48 följande:
    Barnvakt i 3 timmar till en 6--månadersbaby?? Du borde verkligen inte skaffa några barn, när du inte vill umgås med dem!!! A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    *viker mig dubbel*
  • Nyfiken gul

Min sambo är aldrig hemma och gör aldrig ett skit hemma och ville inte ha barn - varför tar han inte hand om sin dotter...

jag hade ingen aaaaaaning om att det var så här det var att ha bonusbarn.. usch varför måste jag dras med hans osnutna o ouppfostrade unge... kan jag bli av med honom? (detta är kontentan av ca 25 trådar om styvföräldrar.. )

• Solglimtar

HJÄLP
    Mitt barn har små, röda prickar över hela kroppen. VAD är det för prickar?!

Skulle kunna hålla på hela natten, men nu är jag trött... =) kram och tack för skratten!

• eisa
    xxmeyaxx skrev 2007-01-31 21:12:58 följande:
    "Min kompis varnade mig för FL för att alla är så jävla elaka! Jag är faktiskt vuxen.. jag är 16 år, har kille sedan 2½ månad tillbaka och planerar barn. Vi kommer faktiskt att klara oss, soc kommer nog att hjälpa oss! Ni är bara avundsjuka, hela högen!" När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
    åh shit hahahahhhahahhaah
  • KottarnasMamma

Jag blir irriterad på folk som startar trådar som "vad kan era barn säga, min 2 åring kan hela alfabetet fram och baklänges" "När lärde sig era barn sig att gå, alla mina fyra gick innan de var 8 1/2 månad"

***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!