Hjälp, blåsor i underlivet som blöder...
Kände efter idag, och märkte att ingångshållet i underlivet inte alls var som det brukade, utan knöligt och bökigt etc, tog spegeln och blev helt förskräckt!..
Hade fullt med stora blåsor eller vad man ska kalla det för, och det gjorde inte ont alls att klämma en sådan, och jag fick loss värdens skinnbitar när jag klämde och så började det att blöda en massa, slutade självklart att klämma..
Nu är jag livrädd för vad det kan vara, någon som varit med om liknande och vet vad det kan vara, eller som bara vet vad det kan vara???
Har enorm gynekolog skräck, så vill inte dra dit i första taget
Är för den delen i vecka 35..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-01 11:11:21:
Ska förtydliga mej lite..
Det gör inte ont varesej när jag kissar, går står ligger etc, dom kliar inte..
Blåsorna är o lite olika form, men ser INTE ut som vårtor, en del blåsor är ganska stora, en del är bara röda och stora, medans andra är mindre, en del har en vit prick högst upp, en del ser bara ut som plitor..
Igår klämde jag på en för att se om det kommer ut var etc, men när jag klämde "vilket inte gjorde ont" lossnade en skinnbit som var lika stor som min pekfingernagel, och jag började blöda lite, inte heller detta gjorde ont, klämde på en annan med och fick då med loss en skinnbit

När jag kollar idag, så syns det inte ens att jag skulle ha tappat en så stor skinnbit, utan det är bara en svart prick ifrån där jag började blöda..
Dock är jag rätt sväld i underlivet så det är lite svårt att se..
och det är i själva slidöppningen!
Som sagt dom kliar inte, gör inte ont, etc..