• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Jag kan komma en stund i morgon också, om jag får?
    Isåfall skulle jag behöva en adress igen. Eller den har jag kanske... Nåja, jag hittar inte dit eftersom jag inte körde sist och kom ifrån fel håll.

Jag lovar inget ännu, jag får se vad jag hinner idag, jag har en del att få klart tills på torsdagen.

• Glass

Nyfiken, kan du inte förvarna oss när det gäller vad du tänker sälja av? Vi kanske måste stämpla upp ett litet lager

• Glass

Nyfiken, gulledej

Vill du åk kollektivt eller ska jag, om jag kommer vilket jag hoppas, hämta upp dig?

• Glass

Nyfiken, jag är inte säker på att jag åker direkt till Carolina, men om  jag gör det så är det en bra idé

• Glass

Jag vet fortfarande inte om jag kan komma.
    Pluggandet är "klart", men jag har rätt ont i huvudet så jag tänkte vila lite och se om det går över och om jag sen orkar helt enkelt, brukar bli trött när jag har haft huvudvärk.
    Det hade varit skönt att komma ut lite annars, men som agt, jag är inte säker.
    Jag hör av mig om jag kommer, annars så får ni ha det skoj utan mig och jag hoppas att jag får träffa dig, tato roen någon annan gång.

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-07 15:52:49 följande:
    Glass: ta åtta huvudvärkstabletter...och vila snabbt och effektivt.JAG VILL JU SEEES!!*snyft*
    gulledej!
    Jag fick inte vilat så mycket tyvärr och huvudet säger "gör vad du vill, bara jag slipper vara med", så jag får nog vara hemma helt enkelt... 
  • Glass

tack! Ja vi ses ju då iallfall.
    Hade vi inte haft en pysselträff till inbokat så hade jag fått ångest och pysselabstinens

• Glass

Ja och då ska jag vara med, så det så!

Nu får nu sluta prata om hur mysigt ni hade det, jag blir ju avundsjuk

• Glass

Är vi inte fler än fem, sex stycken och det inte är så många alltför aktiva barn, så vore det roligt om vi var här någon gång

Kvällspyssel vecka 11:

måndag
    NyfikenÖrn

tisdag

onsdag
    Tatoo rosen
    Glass

torsdag
    NyfikenÖrn
    Tatooo rosen
    Glass

fredag