• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Vem ska vi vara hos?
    Det är väl bäst om det är någorlunda barnvänligt dit vi ska, era barn snurrar ju runt en del på golvet nu och är ite lite "behändliga" som när vi började träffas

• Glass

Oj, hur gör det mad här rättvist då? Många vill ha det hemma hos sig, så hur ska vi tänka?
    Min åsikt är att man kan underlätta för de som inte har bil eller kan få tag på en bil eller ens får köra bilen. Även om det blir en merkostnad för de som alltid måste köra någonstans, så kommer jag ihåg hur urtrist det var att åka buss.
    Dessutom så är det smart att vara på ett barnvänligt ställe, det underlättar för många.

Vad tycker ni andra?

• Glass

Skriver under igen på det Vildkaprifol skriver.
    Nu får nu sluta skriva, jag försöker ju plugga också!

• Glass

Aha, då är det kanske löt. Då  blir det kanske på onsdag istället och då har vi inte de problemen. Eller jo det kanske vi har, men det rör ine mig då. Jag kommer troligen inte att åka dit bara för en stund, eftersom jag ska plugga den dagen.

• Glass

Moje,
    Jag köpte en döskalle från dem och kanske en kyckling, men det var kanske inte där nu när jag tänker efter.... Hm... Hur kan ni komma ihåg sånt där?

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-05 13:40:21 följande:
    Jag kan ju på torsdan åxå... fast det verkar ju ändå inte bli då...så det spelar ju mindre roll..Jag får fundera vad jag kan göra åt fredan. Vill ju verkligen ses..Och jag röstar för Glass och Vildkaprifols förslag isåfall....om Carolina orkar med så mycket folk förstås!?
    Du kanske kan komma efter det du ska göra eller ska ni hålla på länge?
  • Glass
    Maggi skrev 2007-03-05 13:38:04 följande:
    Jag vet att jag är velig.... men jobbet och mer pengar i kassan går faktiskt före allt annat!Jag har ett förslag att de som vill kommer till mig på onsdag och så kan vi ha fredagspyssel hos carolina eller seedorf.Är detta ett bra förslag!?
    Fast då är det kanske bättre att vi inte har det hemma hos dig eftersom det faktiskt kan bli avbokat och då står vi där med våra obefintliga skägg i brevlådan....
  • Glass

hm... Det verkar som att jag upprepar eller håller med om allt som vildkaprifol säger...
    *pluggar massor, det märks va?*

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-05 13:45:23 följande:
    Glass: fikar med mammgruppen på fredagar. Oftast mellan 12 och 15....och isf hinner man ju inte med så mkt pyssel...om vi inte börjar kl 8 förstås
    ja just det ja. Jag visste att det var något, men jag kom inte på vad det var.
    Så då börjar vi åtta då?
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg