Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Vem ska vi vara hos?
Det är väl bäst om det är någorlunda barnvänligt dit vi ska, era barn snurrar ju runt en del på golvet nu och är ite lite "behändliga" som när vi började träffas
Vem ska vi vara hos?
Det är väl bäst om det är någorlunda barnvänligt dit vi ska, era barn snurrar ju runt en del på golvet nu och är ite lite "behändliga" som när vi började träffas
Oj, hur gör det mad här rättvist då? Många vill ha det hemma hos sig, så hur ska vi tänka?
Min åsikt är att man kan underlätta för de som inte har bil eller kan få tag på en bil eller ens får köra bilen. Även om det blir en merkostnad för de som alltid måste köra någonstans, så kommer jag ihåg hur urtrist det var att åka buss.
Dessutom så är det smart att vara på ett barnvänligt ställe, det underlättar för många.
Vad tycker ni andra?
yup, det var vårt lilla förslag
Skriver under igen på det Vildkaprifol skriver.
Nu får nu sluta skriva, jag försöker ju plugga också!
Aha, då är det kanske löt. Då blir det kanske på onsdag istället och då har vi inte de problemen. Eller jo det kanske vi har, men det rör ine mig då. Jag kommer troligen inte att åka dit bara för en stund, eftersom jag ska plugga den dagen.
Moje,
Jag köpte en döskalle från dem och kanske en kyckling, men det var kanske inte där nu när jag tänker efter.... Hm... Hur kan ni komma ihåg sånt där?
hm... Det verkar som att jag upprepar eller håller med om allt som vildkaprifol säger...
*pluggar massor, det märks va?*