Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Anne 81 - bazzil bling är cardstock som lyser och glimrar mycket. Supersnygga (men svåra att fota och göra rättvisa...)

• Örnen76

Seedorfs - dina önskningar är härmed antecknade

Vill ha pysselträff snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Hur ser torsd/fred ut för er???)

• Örnen76
    En ny LO finns nu i mitt scrapgalleri. Det är ett bidrag till scrapizz cybercrop
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-03 21:17:00 följande:
    här e mina inköpta stämplar... inte så många men jag hade ju plan för fler... men de fixar nog nyfiken för mig im ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
    Superfina stämplar!!! kom hit bums!!!!
  • Örnen76

Seedorfs - gonatt din svikare! Hade ju dukat fram pysselvickning, och så kommer du inte Gråter ( )

• Örnen76

WOW!!!!!!!!!!! Vilken j-la mässa!!! Jag har shoppat och droppat totalt!!!! En massa papper, dekorationer (blommor, knappar, chipboards), akrylfärg, fluid chalks, några stämplar, retro flower punch (small oh medium) och (håll i er nu) en rosa scrapväska!!!!!

Seedorfs, jag fick tag på det du önskade (ska pm:a dig om det)

Kursen med Murhen vad jätterolig och givande. Ska ta ett kort på kortet snart och lägga ut det i galleriet.

(ska lägga ut en drös auktioner på Tradera i veckan för att tjäna igen liiiite av mina inköp)

• Örnen76
    Måndag

Tisdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)
    Glass

Onsdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)
    Glass
    NyfikenÖrn & Gustav

Torsdag
    Seedorfs (ev Wilhelm)
    NyfikenÖrn & Gustav

Fredag
    Kanske: Seedorfs (ev Wilhelm)
    Glass
    NyfikenÖrn & GUstav
  • Örnen76

Nu finns kortet i mitt pysselgalleri

• Örnen76

Den 24 mars ska jag på scrapmässan i Helsingborg med min kära kusin!!! Har precis spikat det!! Kommer inte köpa lika mycket som i dag. Ska bara ha med mig 400 spänn. Men himla kul att gå med henne!!!

• Örnen76

Seedorfs -
    Jag ska sälja stämplar, papper och dies.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg