-
Hoppsan!!Glass skrev 2007-03-01 14:43:01 följande:Jag var på clas olsson idag och råkade komma hem med en lamineringsmaskin
-
Seedorfs - Jag ringde och kollade i dag och jag är med på listan
ShoppningpengAR, jaa du... Kontanter brukar ju behövas på mässor, så jag vet inte... Jag ska ju dessutom dit båda dagarna
-
Nu kommer jag bli lite OT, men men...
Jag har nog skrivit till några av er angånde detta, men med risk att ha glömt någon skriver jag det här i tråden också:
Den 3/4 kl 12 ska jag ha ett meandi-party här. Det kommer hit en tjej som visar och säljer jättefina barnkläder. Vem tackar nej till att titta på fina barnkläder (utan köptvång) mysa och fika? Inboxa mig om du är intresserad -
OPS!! Fel tid!!! KL 13 är det juNyfikenÖrn skrev 2007-03-01 15:30:55 följande:Nu kommer jag bli lite OT, men men...Jag har nog skrivit till några av er angånde detta, men med risk att ha glömt någon skriver jag det här i tråden också:Den 3/4 kl 12 ska jag ha ett meandi-party här. Det kommer hit en tjej som visar och säljer jättefina barnkläder. Vem tackar nej till att titta på fina barnkläder (utan köptvång) mysa och fika? Inboxa mig om du är intresserad
-
Shalita - du känner ingen som du kan ge bort kläderna till i present då?
-
Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ?
)
Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ... -
HaHa!! Ska kanske ta med lite av Gustav kläder till mässan, så man kan köpa matchande papper och dekos!!!Seedorfs skrev 2007-03-01 15:56:31 följande:NyfikenÖrn skrev 2007-03-01 15:52:49 följande: Seedorfs - precis! Så kan man ta kort på sin bebis med döskallekläder och göra en LO med dina uppstämplade döskallefoamisar!!!! (öhh...skadad? jag? NÄÄ? )Det är väl bra om jag får besked senast den 30/3 typ... ja jag planerar inköpen så att de matchar framtida LO hihihi igår köpte jag W en topp med stjärnor på... stansade ju en massa stjärnor i tisdags hihi ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
-
Seedorfs -
Nu har jag lagt ut LO med pusselbitsteknik i mitt galleri -
Fint kortSeedorfs skrev 2007-03-01 20:49:38 följande:fick fixa ett litet kort idag, till svärmor som hamnat på sjukhus..... har inte gjort så mkt kort med stämplar förut, men jag vart nöjd! inte i er klass men övning ger färdighet !!tjing ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥Inte blir du ensam. Jag ska ju ditmojmojmoj skrev 2007-03-01 20:54:33 följande:så bra att jag ska dit alldes ensam på söndan då *lite snyft*...men då hinner ni ju alla tipsa mig på lördagskvällen om alla heta tips....
-
Vänta.....ska kolla......en TISDAGCarolina1979 skrev 2007-03-01 22:11:15 följande:Nyfiken: Vad är 3/4 för veckodag? Lät ju himla kul med det partyt...