Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Seedorfs - hihi! Jag hann före

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-06 08:57:03 följande:
     dubbel svar av NÖ o mig... hihihiNyfiken; tja..... dina o monterade stämplar, QK, dies. (alfabet och figurer)  Jag vet att du bla hade en monterad stämpel med text om änglar... Absolut dina nya stämplar Allt du orkar släpa på hehehehe  men du har ju ny coooool ROSA väska *AVIS* om 7 dagar ...... fyller jag 30 år ....
    Ska packa min rosa MM full!!!!!!! Den har ju hjul, så det är smidigt värre
  • Örnen76
    tatoo rosen skrev 2007-03-06 09:35:23 följande:
    Nyfiken skulle du åka kollektift i morgon? isf kanske jag kan plocka upp dig på centralen eller nått så kan vi hjälpas åt att hitta dit. Jag är rätt dålig på att hitta i stan nämligen...  Moa är här!!! Född 060806
    Ja jag åker kollektivt. Jag kan gärna åka med, men jag hittar nog inte så bra, men vi kan ju hjälpas åt
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-03-06 09:46:54 följande:
    Nyfiken, kan du inte förvarna oss när det gäller vad du tänker sälja av? Vi kanske måste stämpla upp ett litet lager
    Jag tar med de dies och stämplar jag ska sälja.
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-03-06 09:54:57 följande:
    Nyfiken, gulledejVill du åk kollektivt eller ska jag, om jag kommer vilket jag hoppas, hämta upp dig?
    Tack för erbjudandet, men jag ska försöka guida tatoo rosen dit. Men vi kan inte samåka på fredag? Jag kanske kan hämta upp dig, eftersom jag kör via Mölnlycke...
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-03-06 10:01:42 följande:
    Nyfiken, jag är inte säker på att jag åker direkt till Carolina, men om  jag gör det så är det en bra idé
    Vad bra, för jag lär behöva kartläsare!!!!
  • Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-03-06 22:31:58 följande:
    Finfin, Nyfiken!
    Tack
    Seedorfs skrev 2007-03-06 22:34:37 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 21:07:41 följande: Ny LO i mitt scrapgalleri nice!!!  skål hihihiSitter med syrran och färlagt MASSOR med stämplar... nu ska vi göra kort!!Systra min kommer im morgon oxå, hoppas det e ok!! Har satt henne i pyssel beroende nu om 7 dagar ...... fyller jag 30 år ....
    hmm... bara om hon har fina stämplar att låna ut
    Hihi! Klart att hon får vara med
     på dig
  • Örnen76

A day without cardmaking/scrapbooking is a day without sunshine Flört

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg