Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
äh fredagen vill jag ju inte, då är det ju mys med gubben
äh fredagen vill jag ju inte, då är det ju mys med gubben
Seedorf, varför kan inte han följa med då?
Ja, jag kommer vid elva. ÄR inte på topp efter att ha blivit tappad på flera liter blod, men jag ska nog klara det
Vildkaprifol, ring mig när du vet om du kommer eller inte, vågar inte ringa er och riskera att väcka er om ni sover
Nyfiken, jag äter inget, men vill ni ha bröd så kan jag köpa det påvägen om ni vill
aha, bra
Jag tycker att responsen för min blodförlust är aningen bristfällig... Inser ni inte att det är synd om mig?
Jag måste berätta.
Jag satt där och skulle bli stucken och just när hon sticker så ser jag två "papperskorgar" fulla med burkar. Jag glömde helt bort henne och nålen och frågade vad det där var för burkar. Hon sa att det var burkar som de brukar skicka prover de gånger som de nu skickar några prover, sen stack hon mig. Jag var helt fokuserad på dessa burkar och sa att de vore bra att ha färg i och liknande. Sen la jag till att jag borde känna någon som jobbar på sjukhus. Hon skrattade och frågade om jag ville ha några, vilket jag såklart ville ha. Själva blodtagningen var över sedan länge och jag hade missat den helt.
Iallfall fick jag med mig burkar hem och jag får fler näst gång om jag vill, hur skoj som helst!
Andra får bokmärken och jag får burkar
Anne, ingen fara, jag bara gnäller lite som vanligt
Burkar är bäst, alla människor behöver småburkar!
Ah, Now we talking
Nu skäms jag
Jag var helt uppe i mig och mina burkar och pysselprat så jag glömde faktiskt helt bort att carolina inte mår bra.
Hoppas att du kryar på dig och att det inte är så häsmkt som det kan vara.
Hoppas att Emma bara fejksnorar och att det inte är någon riktigt förkylning, så att du får köpt ditt tyg, anne.
Seedorf har massor att göra, vilket är rätt jobbigt. Vilken tur att det inte blev pyssel hos dig idag då
Mojje vågar inte äta en egenbakad cheescake. Jag kan tyvärr inte tycka synd om dig, är du så dum och bakar o du nu inte ska/får äta det så får du skylla dig själv
Ha det mysigt på fikat idag