Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Kan troligen inte pyssla heller den här veckan. Det är helt fullt här...
Kan troligen inte pyssla heller den här veckan. Det är helt fullt här...
Är lite ot nu, men eftersom vi inte pratar om något annat å gör det säkert inget
Vad tycker ni om tupperware-grejer? Jag tycker att de är rätt dyra, men många säger att de är klart värda priset.
En kompis till mig älskar alla slags burkar och hon älskar dem såklart, men hon är inte helt opartisk.
Vildkaprifol, klart att det är barnfokuserat, det är ju barn som är din stora hobby nu. När jag tittar i katalogen så tänker jag på pyssel
urk vad vi är dåliga ppå att skriva är och på att träffas!
Är det inte dags för lite pyssel nästa vecka åtminstone?
Har någon av er lånat en röd liten låda med en massa småstämplar i, av mig?
Jag vet att jag ha lånat ut den till någon, men just nu är det tvärstopp i mitt huvud.
Vet ni vad? Jag har fått ett pysselbord!
Vårt skrivbord har blivit mitt skrivbord, så nu går jag och myser när jag inreder det och funderar på hur jag vill ha det
mojje, jag behöver också göra de där korten och jag behöver inspiration av er alla. Vi kan väl ha en kort och eller scrapkväll/dag snart?
himla skumt med de där stämplarna. Jag har ett jättetydligt minne av att jag pratade med någon om dem och hon skulle lna hela asken för det är ju lättast. Hm... nåja jag hoppas att jag kommer på det
på torsdag ska jag ha plastparty och jag hade hoppats på att några av er ville komma och umgås lite...