• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

ÄR det någon som vill ha mjölk?

Vilken tid kommer ni på ett ungefär? Måste veta så att jag är vaken och påklädd

• Glass

Nu har jag skickat vägbeskrivining till er alla.
    Är det någon som inte fått den eller som inte förstår den eller som vill något annat så hör av er

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-14 12:38:10 följande:
    Glass: Jag kommer nog vid fem hoppas jag....beror lite på när sambon kan komma ifrån skolan.....Jag kommer f.ö. att göra kort imorn....så jag ska ju pyssla på riktigt Tyckte att det funkade rätt bra sist...så jag kör på det...Fast ni  andra kanske tyckte att jag bredde ut mig som satan....Jag får väl förpassa mig ner på golvet annars!!
    Du är välkommen då
  • Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-14 16:12:28 följande:
    Rosen: tack för omtanken....men jag tror att jag skubbar iväg i morfars bil....så jag kan stanna låångt in på natter och terrorisera Glass!!
    Det låter trevligt

Rosen, din dotter är såklart välkommen hon också. Jag var inne och tittade lite på din sida så att jag såg hur du såg ut. Annars kanske "du" kommer först och så släpper jag glatt in "dig" och så kommer riktiga du och hittar mig mördad av en psykopatisk granne eller något sånt
  • Glass
    tatoo rosen skrev 2007-03-14 17:00:38 följande:
    Glass: släpp för guds skull inte in någon psykopat!!! Jag vill inte hitta dig mördad och missa pysslet Moa är här!!! Född 060806
    Äh, du kan ta ett kliv över mig så kan ni ju pyssla ändå. Håller helt med om att det vore synd om ni missade pysslet
  • Glass
    tatoo rosen skrev 2007-03-15 10:40:04 följande:
    Jag blir nog lite senare än vad jag tänkt idag... Moa är jättetrött och grinig så jag vill helst inte ta med henne. Jag får vänta med att åka tills Jocke kommer hem vid halv 5-5 nånting, så jag kommer runt 6 tiden i stället. Moa är här!!! Född 060806
    Du är välkommen när du kommer, det är bara att kliva rakt in
  • Glass

Nu har jag vaknat!
    Jag låg och sov en och en halv timme på soffan, så nu kan jag pyssla halva natten

Jag borde börja plocka undan lite, men om jag känner mig själv rätt så börjar jag med det ungefär när det ringer på dörren

Vad skoj det ska bli att ni ska komma hit!

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-15 15:15:10 följande:
    Men vad ska jag ta med???? Kommer inte på något... Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Menar du mat eller stämplar?
  • Glass

Nyfiken, hm... vet inte.... 

De enda stämplarna som jag efterlyser i kväll är äggen!

• Glass

Ja just det. Alla som har nya stämplar som jag inte har träffat! eller rättare sagt så har jag bara träffat nyfikens nya stämplar, så allt nytt är välkommet hit

Nu får ni komma snart, jag måste bli lite stressad så att jag kan sätta fart här hemma

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg