Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Glass skrev 2007-03-29 14:14:56 följande:
     Seedorf, var byter du buss? Om du byter typ vid mölndal så kan jag hämta upp dig där. viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html

Jag ska kolla på Tidpunkten hur jag ska åka! Hade du tänkt vara hos carolina vid 111 el 12?

I´ll bee back!!!
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass, Carolina har sagt fr 11-12 tiden!
    jag har kollat på tidpunkten och jag kommer med spårvagn till Mölndals Centrum 11:02, 11:14, 11:26, 11:38 .... Vilken tycker du blir bäst!?

tjing
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Glass ska vi ta den som är inne 11:14 då? jag  kommer med spv t Mölndals Centrum!!!

Tjing girlies

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Nyfiken Ö .... jag gillar ju alla dina stämplar men jag tänkte om du i alla fall ville ta med dig den lilla magnolia tjejen som sitter på en sten?!??! Sen står det still

har glömt lägga till på listan men jag har med skinka im!

tjing

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Carolina jag tar med mig min lilla bit EZ.....

Fredag kl 11 hos Carolina1979:
    NyfikenÖrn & Gustav - bröd
    Seedorf´s - skinka
    Carolina1979 - Smör, Kaffe, Te
    Glass - keso
    Shalita - grönsaker

NÖ jag har oxå vitt papper!

strax krypa till sängs... har knåpat lite kort fått gjort 4 st nu trevligt trevligt!!

Kram

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass jag kollar här im morron, om det e ok med dig att ses 11:14 i Mölndal!! Annars får jag spana på annan buss som går hem t C !!

Ses i m orgon tjejer!!

Ska bli sååå kul   hihihi (kunde inte låta bli Örnen )

KRAMAR
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Carolina japp japp du är inlagd i mobilen har tagit fram min EZ bit oxå, inte så liten som jag trodde o äggen är med  

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
     natti natti tjejer... nu SKA jag logga ur hihi
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-30 00:24:13 följande:
    Seedorf, jag vet inte riktigt var spårvagnarna stannar, är det i närheten av bron?Antingen så kan du gå upp på bron och stå vid pressbyrån eller så kanske du kan möta mig vid parkeringsplatsen under bron? Vilket blir bäst för dig? viktigt: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m18736999.html
    Ingen aning Glass.... Har aldrig åkr spv längre än t Mölndals BB Men jag kollar och hittar säkert parkeringen el Pressbtrån!! Har ju ditt mobil nummer oxå

N.Ö det e hopplöst när de vaknar o e PIGGA vid den tiden.... suck... Wilhelm fick ett sådant ryck i helgen.....

Kram
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

hej,

jag har precis fått värsta migränen med aura (synbortfall) men min mamma kommer nu vid 9.30 så jag tänkte vila en stund så satsar jag på att vara framme med en buss som kommer in på Carolinas hlp kl 11:55

Skit att det kom, nu det kom samma stund som vi såg vendel åka i väg med bilen.... suck... men jag vill så gärna komma idag så jag hoppar att det lugnar sig det värsta är att åka komunalt i ca 1h... men håll alla tummar o tår att jag mår bättre om en liten stund... Vill så gärna ses idag ju... drömt om vår trevliga stund hela natten

Hör av mig igen om en stund!

♥ Mamma till Wilhelm ♥
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg