Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Jag ska kolla på Tidpunkten hur jag ska åka! Hade du tänkt vara hos carolina vid 111 el 12?
I´ll bee back!!!
Glass ska vi ta den som är inne 11:14 då? jag kommer med spv t Mölndals Centrum!!!
Tjing girlies
Nyfiken Ö .... jag gillar ju alla dina stämplar men jag tänkte om du i alla fall ville ta med dig den lilla magnolia tjejen som sitter på en sten?!??! Sen står det still
har glömt lägga till på listan men jag har med skinka im!
tjing
Carolina jag tar med mig min lilla bit EZ.....
Fredag kl 11 hos Carolina1979:
NyfikenÖrn & Gustav - bröd
Seedorf´s - skinka
Carolina1979 - Smör, Kaffe, Te
Glass - keso
Shalita - grönsaker
NÖ jag har oxå vitt papper!
strax krypa till sängs... har knåpat lite kort fått gjort 4 st nu trevligt trevligt!!
Kram
Carolina japp japp du är inlagd i mobilen har tagit fram min EZ bit oxå, inte så liten som jag trodde o äggen är med
hej,
jag har precis fått värsta migränen med aura (synbortfall) men min mamma kommer nu vid 9.30 så jag tänkte vila en stund så satsar jag på att vara framme med en buss som kommer in på Carolinas hlp kl 11:55
Skit att det kom, nu det kom samma stund som vi såg vendel åka i väg med bilen.... suck... men jag vill så gärna komma idag så jag hoppar att det lugnar sig det värsta är att åka komunalt i ca 1h... men håll alla tummar o tår att jag mår bättre om en liten stund... Vill så gärna ses idag ju... drömt om vår trevliga stund hela natten
Hör av mig igen om en stund!