Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

mojmojmoj skrev 2007-03-27 19:34:17 följande:
    hÄnglarna hade dykt upp när jag var ute....jippihoo
    ååååååååååååååååhhhhh lyckost dig med......
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-27 19:59:57 följande:
    mojmojmoj skrev 2007-03-27 19:34:17 följande: hÄnglarna hade dykt upp när jag var ute....jippihoo *superavis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    ska vi sukta ihop....
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Härligt örnen att du får stämplarna till det låga priset

Hade gärna kommit o pysslat men jag vet inte hur jag ska lösa det praktiskt, med Wilhelm, barnvagn, pysselgrejer på bussen..... ska se hur mannen har det im på dagen vid 1130 (på jobbet) kanske han kan köra o ev hämta innan han ska vara borta igen... om det nu skulle vara ok att vi stannar lääänge hos dig örn i så fall blir det enda till ca 1730

Idag e vi inne håller på o röjer runt här hemma o Wilhelm e som ett litet plåster....
    Städa feja greja, moppa o tvätta Kul kul

Hur ser det ut är dt ngn som vill o kan pyssla på fredagen oxå?

kram

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    *blinkar igen* om kvällspyssel
    Kvälls pyssel hos Seedorf´s 12 april fr kl 17.00
    Seedorf´s+ Wilhelm
    Peaches26 (Caroline)
    ev Glass

tjing igen i
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Hej

jag kommer gärna både to o fre... ska kolla med mannen idag om han kan köra, annars så får jag nog hålla mig till ett pysseltillfälle... blir lite "tufft" med Wilhelm o allt annat att flänga runt... sablar att man inte har det där körkortet... kan jag övningsköra med mig själv !?!?!? då hade jag kunnat ta mig hur som, men nu e det inte så enkelt tyvärr...

Återkommer senare med info!

kram

♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-28 19:47:26 följande:
    Jippi! Vi har precis bokat en resa till London + biljett till Mamma Mia!!!!!! Tre Gustavsfria dagar i juli. *glad* Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Vi var i London veckan innan vi "plussade" med Wilhelm, vi såg oxå Mama Mia= den är helt otroligt fantastiskt J*vl* bra!! !! !!

Tatoo Rosen tack för att du ville köra oss im!! Men stolen var ju mer än jag trodde som sagt... får öva lite på i montering i bilen av den... så åker vi gäääärna med en annan gång!!

NÖ tyvärr men W o jag står över im, Vendel kan inte köra oss...

Så för mig blir det FREDAGS PYSSEL!! !! och då har mamma Wilhelm, hon kunde inte ha honom i m tyvärr... Så Carolina jag har med mig äggen skippar att posta de jag har stämplat im, så kan du få leka med äggen på fredag, det e ok ?!?!?

natti natti på er alla så hörs vi sääääkert här inne imorgon
    Kramar
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Mistoffelees skrev 2007-03-28 21:46:02 följande:
    Har nu varit på baskurs i scrapbooking, om jag skall vara ärlig så var det nog lite för basic för mig, lärde mig inget nytt, hade varit bättre med en fortsättningskurs. Men bra kursledare och bra kurs om man verkligen är helt ny på scrapbooking. Men för mig var det tyvärr bortkastade 275 kronor.
    Tråkigt Smurfan!! Vars var du?!
    Det finns ju på Arkivet, Format o Scrappen på Danskavägen ... Du får hoppa på en fortsättningskurs snarast eller kanske maran på Format den 28/4 10-22

hmmmm jag skulle ju lägga mig

natti igen (försöker)

ps fick en beställning från www.stellas.se idag.... himla snabb leverans .-D mkt nöjd !! Ds
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    God morgon alla pysselvänner!!
    Sovit gott??

här har det en pigg o glad smurf som ska vara med och skriva påsk korten... de med de berömda äggen
    N:Örn hur har det gått för dig o dina påsk kort? du höll på med ett super "äggat" kort hemma hos Glass sist!!

Hoppas ni får en super trevlig pysselstund idag!!
    Här blir det till att promenera i solen, ta oss t stan el Allum o köpa pyamasar t Smurfen... Sen så målade jag lite stämplar igår så min tanke är att få fixat två födelsedagskort, till en 1åring och en 30 åring!! Så det blir väl lite pyssel här med

Imorgon hos Carolina1979
    Ska vi ha knytis som vanligt?!
    Är det Carolina, Nyfiken Örn och Seedorf´s? Skulle du komma oxå Glass?
    Jag åker komunalt o har ett "Ton" o släpa på så jag tar gääärna ngt som inte väger så mkt... som bröd

nej nu har jag en blöja o ta hand om...

hörs senare
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma
    Fredag kl 11 hos Carolina1979:
    NyfikenÖrn & Gustav - bröd
    Seedorf´s - ngt pålägg 
    Carolina1979 - Smör, Kaffe, Te
    Glass - keso
    ♥ Mamma till Wilhelm ♥
  • Smurfens Mamma

Carolina, när jag har kollat hur och när jag kommer fram im, har du då lust att möta mig som vi pratade om sist så jag inte villar bort mig

Nu är vi redo att bege oss ut i solen, ska bli härligt!! Pyssla på tjejer o småttisar!! Ska bli sååå kul i morgon!!!

Kram A o W

♥ Mamma till Wilhelm ♥
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg