Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Härligt örnen att du får stämplarna till det låga priset
Hade gärna kommit o pysslat men jag vet inte hur jag ska lösa det praktiskt, med Wilhelm, barnvagn, pysselgrejer på bussen..... ska se hur mannen har det im på dagen vid 1130 (på jobbet) kanske han kan köra o ev hämta innan han ska vara borta igen... om det nu skulle vara ok att vi stannar lääänge hos dig örn i så fall blir det enda till ca 1730
Idag e vi inne håller på o röjer runt här hemma o Wilhelm e som ett litet plåster....
Städa feja greja, moppa o tvätta Kul kul
Hur ser det ut är dt ngn som vill o kan pyssla på fredagen oxå?
kram
Hej
jag kommer gärna både to o fre... ska kolla med mannen idag om han kan köra, annars så får jag nog hålla mig till ett pysseltillfälle... blir lite "tufft" med Wilhelm o allt annat att flänga runt... sablar att man inte har det där körkortet... kan jag övningsköra med mig själv !?!?!? då hade jag kunnat ta mig hur som, men nu e det inte så enkelt tyvärr...
Återkommer senare med info!
kram
Carolina, när jag har kollat hur och när jag kommer fram im, har du då lust att möta mig som vi pratade om sist så jag inte villar bort mig
Nu är vi redo att bege oss ut i solen, ska bli härligt!! Pyssla på tjejer o småttisar!! Ska bli sååå kul i morgon!!!
Kram A o W