Inlägg från: Smurfens Mamma |Visa alla inlägg
  • Smurfens Mamma

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Jag har fått in dem i datorn sen har jag inte kommit längre.... men jag har dem i PS så jag ska fixa! lägger även upp här sedan

om 5 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    tatoo rosen skrev 2007-03-08 17:23:47 följande:
    seedorfs: dom är för söta!!! Moa är här!!! Född 060806
    Ja det e de !!
    om 5 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    9/3 Fredag hos Carolina från kl 12.00
    Glass - mineralvatten
    NyfikenÖrn & Gustav - ost
    Carolina1979 - kaffe, te, smör, skinka
    Vildkaprifol + N - grönsaker
    Anne81+Emma - Bröd

tradigt tradigt.... det blir inget pyssel för mig imorgon Gråter jag "blir inte av " med Mr Smurf... sen så fyller jag ju 30 den 13:e så det är släkt kalas på lördag, och jag har inte fixat hälften jag borde suck... Vill pyssla, men men....

Livet e orätvist iblend!! Fick ju pyssla igår som tur var !!

Kram på er
  • Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-08 20:27:38 följande:
    Seedorfs - synd... Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Gråter ...... mmmmmm ledsen ....
  • Smurfens Mamma
    Anne81 skrev 2007-03-08 21:11:54 följande:
    Seedorf: Men är det för att du inte har barnvakt?
    Glass skrev 2007-03-08 21:13:52 följande:
    Seedorf, varför kan inte han följa med då?
    ja delvis barnavkt situationen... men sen så har jag en del att greja med som jag måste göra men inte är motiverad till... i och med 30 årsakalaset på lördag.... så jag ska förbereda endel... så jag känner att det blir stressigt att åka i väg och så när det är en bit att åka o sen hem igen, när jag har Wilhelm, tar ju lite mer tid då!!

Men jag ska väl få till det att pyssla nästa vecka igen!!

Kram
  • Smurfens Mamma
    Nyfiken Örn, TattoRosen, Mojmojmoj, Peaches26, Seedorff´s och S syster Hanna Pysslar på kvällskvisten!!

Två bilder fr pysslet fr i onsdags kväll!! Tack igen tjejer jätte trevligt!!
    ------------------------------------------------------------------------------------

Stackars Carolina som har åkt på kräksjukan *STOR KRAM*

------------------------------------------------------------------------------------
    HOppas ni får kul idag Nyfiken, V.Kaprifol och Glass, Nora o Gustav med såklart!!!
    Jag e inte alls avis Fundersam men, måste städa, måste baka, måste fixa handlingslista, måste måste... suck... TYcker det e sååå kul att fixa andras kalas men inte mitt....
    Men nästa vecka så
    Ska kolla med mannen idag hur kvällarna ser ut nästa vecka om han har ngt planerat!!

Hej så länge tjejer och småttisar
    om 4 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    Anne81 skrev 2007-03-09 09:05:02 följande:
    Kaos, blir nog inget alls med den här dagen. Emma har varit förkyld men igår trodde jag att hon var "typ" frisk men idag är hon snorsnorig..... inte kul.kram på er
    *krya på dig kram Emma* Fr Wilhelm
    om 4 dagar ...... fyller jag 30 år .... ... www.webmaskinen.se = fixa egen hemsida snabbt, snyggt och BILLIGT!
  • Smurfens Mamma
    Glass skrev 2007-03-09 09:22:09 följande:
    Jag tycker att responsen för min blodförlust är aningen bristfällig... Inser ni inte att det är synd om mig?Jag måste berätta. Jag satt där och skulle bli stucken och just när hon sticker så ser jag två "papperskorgar" fulla med burkar. Jag glömde helt bort henne och nålen och frågade vad det där var för burkar. Hon sa att det var burkar som de brukar skicka prover de gånger som de nu skickar några prover, sen stack hon mig. Jag var helt fokuserad på dessa burkar och sa att de vore bra att ha färg i och liknande. Sen la jag till att jag borde känna någon som jobbar på sjukhus. Hon skrattade och frågade om jag ville ha några, vilket jag såklart ville ha. Själva blodtagningen var över sedan länge och jag hade missat den helt. Iallfall fick jag med mig burkar hem och jag får fler näst gång om jag vill, hur skoj som helst! Andra får bokmärken och jag får burkar
     underbart!! Bättre än klistermärken!
  • Smurfens Mamma
    Kvällspyssel vecka 11:

måndag

tisdag

onsdag
    Tatoo rosen
    Glass

torsdag
    NyfikenÖrn
    Tatooo rosen
    Glass
    Seedorf´s

fredag
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg