• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Jag kommer såklart gärna så tidigt som möjligt.
    Vildkaprifol, hur tidigt kan man hämta upp dig?

Önskemål, ni som har figurmallar i plast eller liknande får gärna ta med dem, jag behöver rita av nya figurer

Gbg, klart att du får låna stämplar, det är ju det vi gör på våra träffar

Angående stämpelfärg så har jag inte så mycket tips, men jag tror att de flesta är rätt bra.

• Glass

mojmojmoj, vad skoj med så mycket bonus!

Vad pysslar vi med i morgon? Ska vi stämpla som vantligt eller ska vi göra något annat, tycker ni?

• Glass

Laminatmaskin.... Var det du, Nyfiken, som hade en laminatmaskin? Hur mycket kostar ett ark om man skulle vilja laminera lite hos dig? Jag såg hundrapack, men det verkar lite väl många att köpa, men man kanske kan få köpa några av dig istället?

• Glass

mojmoj, har du, vad skoj! Har du fickor hemma som jag kan köpa av dig eller lockar du mig bara?

• Glass

skoj, då ses vi i morgon helt enkelt. Jag kommer vid elva halvtolv ungefär. Är lite osäker på hur långt tid det tar att köra
    Vildkaprifol, om du frisknar till under natten så ring mig i morgon innan tio så kommer jag och hämtar dig.

mojmoj,Blir det några ändringar så messa mig, jag kollar inte in här innan jag åker, men en gång till i kväll innan jag ska nattas.

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-14 21:40:57 följande:
    Glass - japp, jag har lamineringsmaskin
    aha, det kanske jag vill utnyttja nästa gång, just nu så har mojmoj tillfredsställt mina största lamineringsbehov   
  • Glass

Nyfiken, du skulle bara veta vilka behov man kan skapa när man ser en pryl som man inte äger

Mojmoj, vad skönt, jag hade grymt dåligt samvete över att den fastnade
    Fikan var god och jag antar att du njöt av ditt...te

• Glass

Japp, vi är ett basgäng som ofta träffas och så kommer det lite nykomlingar då och då, en del stannar och en del ser man inte igen
    Vi brukar oftast bara stämpla upp ett litet lager av varandras stämplar och så fikar och tjötar vi lite. Kort är det inte ofta som vi "hinner" göra, det finns ju så fina stämplar att låna

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg