• Glass

Jg är sällskapssjuk och pysselsugen. Jag vill sitta och myspyssla med någon/några.

Kn inte någon av er ha gubbar som kan komma överens med min gubbe och så kan ni komma över på... tja lite umgänge helt enkelt? De kan tjöta lite och vi kan pyssla och vi umgås liksom ändå med våra gubbar.

• Glass
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-31 22:15:43 följande:
    Men gud vilken beslutsångest jag har!!! Vill ju dit i morgon igen!!! Skulle ha tagit ett tvådagarsinträde för 100:-!!!!! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Jag känner likadant!
    Varför gjorde vi inte det egentligen? Visserligen så har jag verkligen inga pengar kvar att handla för, det har gått mycket pengar denna lönen, vilket inte känns så bra när det är 25 dagar kvar till lön
  • Glass

Ja det vore superbra egentligen!
    Tyvärr så är min gubbe inte så lätt att umgås md om han inte känner folk. Han behöver någon övertrevlig, intelligent typ som har samma intressen som han har, alternativt att den andra har tv-spel och vill spela slagsmålsspel med honom . Filmer och slagsmålsdokumentärer är också ett hett alternativt, för jag misstänker att det inte finns så många vars gubbe tränar kampsport...

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-31 22:22:27 följande:
    Glass: vi kan säkert koka ihop våra karlar........och annars kan de ju alltid få lite "prova på pyssel" med oss.......och jo...jag tror faktiskt att jag kan vara självaste nyfiken i Landvetter....eller funkar inte världen så??...hm, undrar om jag missat nåt......och undrar om man inte ska producera ett par kort innan läggdags...!?
    Det vore kul faktiskt! Vi kan bjuda hit er på middag eller något som förspel
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg