Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Fredag kan jag pyssla på, men kan som vanligt inte få in copieringen ordentligt på den här datorn...
Fredag kan jag pyssla på, men kan som vanligt inte få in copieringen ordentligt på den här datorn...
Tack, Rosen
Nyfiken, om jag kommer ifas med mig själv och inser att jag hinner komma i morgon så kommer jag förbi en sväng, hoppas att det är okej om det nu är pyssel då
Vad bra nyfiken då kommer jag aksnke förbi en sväng, för att säga hej iallfall.
Hoppas att du hinner och orkar komma till mig på kvällen fastän du pysslar på dagen, men det är ju så nära så det orkar du säkert. Vi lägger upp patryn så att det inte gör något om man kommer lite senare, så då är det bara att dimpa in.
Jag har varit kreativ idag, jag har gjort diverse lila kort... Har kommit in i en lila period i mitt liv, tydligen
Carolina, vilken tid är det hos dig och kommer ni andra dit även om ni pysslar i morgon?
Jag hinner inte med två pyssel på en vecka egentligen. Eller jo jag hinner med det, men jag blir lite stressad av att vara så uppbokad, då är det nästan bättre (för min del) att ett är planerat och sen blir det spontanpyssel som hos nyfiken igår...
Nu till mitt gnäll....
Maken ska börja träna nu, så jag blir ensam 3 kvällar i veckan igen. Det är helt okej och jag är helt för att han tränar, men jag har ju vant mig vid att ha någon hemma hos mig på kvällarna... Kan inte ni jobba i skift och göra upp en schema om vem som ska komma och hålla mig sällskap i mitt kvällspyssel?
Åh london... Vill också åka iväg någonstans och bara mysa... Hoppas att ni får det härligt, Nyfiken.
Idag... Jag vet inte alls om jag kommer, jag har just masat mig upp ur sängen och hamnat framför datorn såklart
Får jag bestämma mig om en stund när jag har startat hjärnan och så?
Seedorf, jo jag kommer i morgon.
Carolina, jag behöver en vägbeskrivning eller rättare sagt en adress. Jag vet att jag har fått den, men jag har slarvat bort den igen
Tack carolina.
Jag tar med keso
Tar någon med någonslags växt vi kan äta?
Rosen, jaja,jag håller ju på...massor...
Jag fastnade bakom skrivbordet och började göra kort. Tanken var att jag skulle städa det, och så kom jag på att jag bara skulle göra klart lite smådetaljer på ett kort och så nästa kort och nästa och nästa...
Jag kommer till dig nyfiken, vid tolv ungefär.
Eftersom jag inte ätit frukost ännu, så gör jag det nu, så jag beöver ingen fika eller så
Vilken tid är det?