• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-03-02 19:50:42 följande:
    hej hejett nytt kort om ngn e nyfiken www.familjeliv.se/krypin/seedorfs/gallery/php...nu ska jag ta mig ett glas vitt ... mums  blir inte ofta! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥

Så klart att jag är nyfiken!!! (måste ju göra skäl för mitt nick (jag fortfarande inte fattar vart jag fick det där med nyfiken ifrån))

Kortet var jättefint!!
    Ska nog också öppna en pava vin

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-02 20:01:55 följande:
    Seedorfs skrev 2007-03-02 19:50:42 följande: hej hejett nytt kort om ngn e nyfiken www.familjeliv.se/krypin/seedorfs/gallery/php... ska jag ta mig ett glas vitt ... mums  blir inte ofta! ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥ Så klart att jag är nyfiken!!! (måste ju göra skäl för mitt nick (jag fortfarande inte fattar vart jag fick det där med nyfiken ifrån)) Kortet var jättefint!! Ska nog också öppna en pava vin
    ahhh Tackar och bugar

Japp gott med lite vin så här en fredag  skål!!
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Örnen76

*Skålar tillbaka, men med champagne!*

• Smurfens Mamma
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-02 20:10:00 följande:
    *Skålar tillbaka, men med champagne!*
    Cool coolt...
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Vildkaprifol

Har hämtat flaskan med pärlemor/glitterfärg nu men inte hunnit använda den.. Kanske inte finns tid till det förrens i nästa vecka, tyvär.
    Ser fram mot morgondagen!

• tatoo rosen

Kul med mässa idag!
    Kom på att jag har inte träffat någon av er som ska gå idag så är det någon som känner igen mig får ni tjingsa på mig!
    ( mojan och nyfiken känner jag igen men dom ska ju inte dit idag!)

• Örnen76

ha det så skoj på mässan i dag!!!! jag vill ha alla tips och inehållet i era shoppingbags här i kväll!!!

• Lovis 1

ev kommer jag förbi mässan dag med vid 13
    kram på er!!

Leia, min älskade lejonunge
  • Mistoffelees

Är nybörjare på scrapbooking, funderar på en skärmaskin, de första korten jag försökte klippa till igår ser riktigt hemska ut, allra helst de med mönstersaxar.

Vilken skärmaskin rekommenderar ni? Såg Clas olsson hade några modeller, är de bra?

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg