• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76
    Mistoffelees skrev 2007-03-03 09:39:20 följande:
    Är nybörjare på scrapbooking, funderar på en skärmaskin, de första korten jag försökte klippa till igår ser riktigt hemska ut, allra helst de med mönstersaxar.Vilken skärmaskin rekommenderar ni? Såg Clas olsson hade några modeller, är de bra?
    Vet inte alls hur CO:s är, men jag ääälskar min från Fiskars (som jag köpte på Magnolia)
  • tatoo rosen

Lovis: Bra då kanske jag känner igen någon!!!

• mojmojmoj

Jag tyckerr att claes olssons är alldes utmärkt...
    tror att Glass också har en sån....

• Glass
    Mistoffelees skrev 2007-03-03 09:39:20 följande:
    Är nybörjare på scrapbooking, funderar på en skärmaskin, de första korten jag försökte klippa till igår ser riktigt hemska ut, allra helst de med mönstersaxar.Vilken skärmaskin rekommenderar ni? Såg Clas olsson hade några modeller, är de bra?
    Älskar clas olssons skärmaskiner
  • Maggi

Superfint kort seedorfs.

Usch här sitter man i pyjamas och är så seg och helt slutkörd. Får se om jag orkar gå på mässan, annars kanske det blir en sväng imorgon.

Ser fram emot rapporter.

• Vildkaprifol

Smurfan: Även jag har Classes skärmaskin och är helt nöjd med den.

Seedorf: Fina kort!

• mojmojmoj
    Vildkaprifol: varit på mässan?? *nyfiken*
  • Vildkaprifol

Har kommit hem från mässan nu. Träffade Anne81, Glass och Seeforf där. Massa snygga grejer i allas påsar.

Jag köpte några mönstrade papper för 5kr st, två små stämplar från Formahantverk, en brun stämpeldyna och 10 stämplar från Format. Ett av Formats erbjudanden var 10 omonerade stämplar för 280kr. (Tror det var 280 men är inte helt säker).

Är mycket nöjd med mässan. Jag har haft en bra dag!

• mojmojmoj

ååååhhh underbart.......
    sen bara mååste det ju bli pysselträff!!!!

• Vildkaprifol

Arken ligger lååångt bort och själva mässhallen var väldigt dåligt upplyst men det fanns gott om plats så även om det nog var ganska många där uppfattade jag det aldrig som trångt.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg