Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Vecka 9:
    Tisdag från kl 11 hos NyfikenÖrn:

NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs(utan Wilhelm) åker gäääärna med Glass
    Anne81 & Emma
  • Örnen76
    Vecka 9:
    Tisdag från kl 11 hos NyfikenÖrn:

NyfikenÖrn & Gustav - bröd
    Glass
    mojmojmoj och sonja: äter ju ingenting...men tar nog med någont  litet åt er andra....
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs(utan Wilhelm) åker gäääärna med Glass
    Anne81 & Emma

Seedorfs - för min del får du gärna ta med cola/pepsi
    Mojje - om du inte ska äta av det vi andra tar med, behöver du inte ta med ngt till oss.
  • Örnen76
    Fick en utmaning av min mentor att göra en LO i bara brunt och turkost. Lite klurigt.
    Resultatet finns nu i mitt scrapgalleri
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-02-23 16:03:53 följande:
    Nyfiken, får jag låna din lamineringsmaskin och köpa några fickor av dig på tisdag? Ja, jag använder den där alltså...
    Du kan faktiskt få köpa några "självlaminerningfickor" av mig. Jag råkade nämligen köpa sådana och det var inte så lyckat att köra de i maskinen om man säger så. Dubbellaminering blev det mao.
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-02-23 16:11:52 följande:
    wow, vad coolt. vad kostar de?
    vet inte... jag köpte de på Clas Ohlson iaf...
  • Örnen76
    Glass skrev 2007-02-23 16:18:10 följande:
    ok, om du vill bli av med dem så köper jag gärna ett par. Man behöver alltså inte någon maskin till dem?
    Du får gärna köpa några. Man behöver ingen maskin till dem. Låter bra eller hur?
  • Örnen76

Seedorfs - näe jag pysslade inte. Vår son hade en inte-vilja-somna-natt, så när han väl hade somnat hade jag gått in i andra andningen och satt och sufrade runt på FL och scrappiz. Men inget pysslande

• Örnen76
    Lovis 1 skrev 2007-02-24 14:28:32 följande:
    Nu ska jag iväg på en scrap-mara, roligt!! Pyssel från 15-24 utan lejonunge, lyyyyx!Trevlig helg alla pysslisar! Leia, min älskade lejonunge
    AAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!! (men jag ska ju med i mars och april  )

Seedorfs - Jag hittade stämplarna åt dig på Panduro

Sedan köpte jag två stämplar på Format; en Magnoliaängel som sitter på ett moln samt en pussmun Kyss
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg