Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Glass skrev 2007-02-26 18:02:17 följande:
    Haha, du har rätt
    ...att jag inte får eller?
  • Örnen76

Seedorfs - mysbyxor är pysselbyxor

• Örnen76

mojje - men stackars Sonja Hoppas att hon kryar på sig så vi kan ses i morgon! (Jag hade helt glömt bort Branväggen!)

• Örnen76
    mojmojmoj skrev 2007-02-27 09:27:03 följande:
            Livet är än så länge bättre idag..... Så vi kommer...å så får vi väl se om jag måste ge mig av i förtid med en lessen liten, eller inte!!!     Hon har sovit lite dåligt här på fm....så vi får se hur det går med sovande hemma hos Nyfiken.Bra, hoippas jag....för då får jag ju maaasssor gjort.
    Vad bra
  • Örnen76

Superkul att har er här tjejjer Det känns alltid så tomt och tyst när alla har gått....

Mojje - du glömde bananfodralet...

För er som undrar över mitt förra inlägg så är det länken till en nätbutik som säjer distresser superbilligt (36kr/flaskan) t,o,m den 1/3!!!!

• Örnen76

Vildkaprifol - Kommer du i håg att kolla upp det där glittret man kunde blanda i distresserna?

• Örnen76
    Flyttar fram mässlistorna:

mässa lördag 3/3
    Maggi
    Angelica (Seedorf´s) och ev svägerska Gabriella
    NyfikenÖrn
    Tatoo rosen

mässa söndag 4/3
    Maggi
    Anne81
    NyfikenÖrn (ska på kurs 10.30-11.30)
    Tatoo rosen
    mojmojmoj
    Undrar hur vi har tänkt inför mässan; ska vi gå ihop där, eller bara träffas en stund och prata och tipsa varandra? Hmm....
  • Örnen76
    Vildkaprifol skrev 2007-02-27 21:01:38 följande:
    De färger som jag läste att man kan blande Distressrefillerna med är: 1.Iridescent Medium (tydligen glitter som man blandar med tex akvarellfärger för att få glittereffekt. Ska funka på Distresser).2.Refillfärg från Opalite, färgen "Golden Mist"(Läste dessa tips inne på Stämpelsnack.se)Jag vet inte var man kan köpa dom men jag skulle gissa att IN-EX är ett bra ställe att börja leta på.
    Ska fråga på scrappiz i shoppinglistan nu!!
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg